Film comprimeren tot 300 a 400MB
Citaat van Meh Meh op 1 mei 2021, 11:54Hallo,
Ik wil graag vele films op een smartphone zetten. Hoe kan ik .mkv bestanden van 4,5GB terugbrengen naar 300 a 400 MB per stuk?
Momenteel gebruik ik Handbrake maar ik vraag mij af wat de beste manier is om een bestand met 90% te verkleinen.Groetjes,
Meh Meh
Hallo,
Ik wil graag vele films op een smartphone zetten. Hoe kan ik .mkv bestanden van 4,5GB terugbrengen naar 300 a 400 MB per stuk?
Momenteel gebruik ik Handbrake maar ik vraag mij af wat de beste manier is om een bestand met 90% te verkleinen.
Groetjes,
Meh Meh
Citaat van Meh Meh op 1 mei 2021, 12:26Sorry, opgelost. Ik gebruik gewoon een externe drive die ik even was vergeten. Domme geit ik zijn soms.
Sorry, opgelost. Ik gebruik gewoon een externe drive die ik even was vergeten. Domme geit ik zijn soms.
Citaat van guguuihuifhidhfihellboy op 1 mei 2021, 14:23ook een handig software is dvdfab
ook een handig software is dvdfab
Citaat van Duken op 2 mei 2021, 10:0611 uur geleden zei Meh Meh:Bedankt voor het delen. Handbrake is volgens mij de beste software om video te converteren.
Klopt dat blijft top software en nog steeds gratis
11 uur geleden zei Meh Meh:Bedankt voor het delen. Handbrake is volgens mij de beste software om video te converteren.
Klopt dat blijft top software en nog steeds gratis
Citaat van William op 2 mei 2021, 10:52Handbrake is inderdaad een mooi stukje software. Ik heb er tot een paar jaar geleden met volle tevredenheid gebruik van gemaakt.
![]()
Handbrake is inderdaad een mooi stukje software. Ik heb er tot een paar jaar geleden met volle tevredenheid gebruik van gemaakt.