FBI stelt zich voor
Citaat van FBI op 3 mei 2019, 09:13man 60 jaar verzot op reizen naar verre tropische eilanden(wanneer de financiën het toelaten)😅
hou van sci-fi en actie films/series, zat op iceworld maar helaas zoeken naar nieuwe betrouwbare sites voor hobby
heb je vragen stel ze gerust
ps, FBI vond ik wel grappig zit achter VPN
man 60 jaar verzot op reizen naar verre tropische eilanden(wanneer de financiën het toelaten)😅
hou van sci-fi en actie films/series, zat op iceworld maar helaas zoeken naar nieuwe betrouwbare sites voor hobby
heb je vragen stel ze gerust
ps, FBI vond ik wel grappig zit achter VPN
Citaat van Demo op 3 mei 2019, 09:27Welkom op Duken.nl @FBI en achter VPN zitten is alleen maar een aanrader voor elke downloader tegenwoordig.
Welkom op Duken.nl @FBI en achter VPN zitten is alleen maar een aanrader voor elke downloader tegenwoordig.
Citaat van FBI op 3 mei 2019, 09:32helaas spijtig dat dit nodig is, en daarom vermelde ik het nog maar omdat als je dat niet doet je er wel eens spijt van kan krijgen
helaas spijtig dat dit nodig is, en daarom vermelde ik het nog maar omdat als je dat niet doet je er wel eens spijt van kan krijgen
Citaat van Duken op 3 mei 2019, 15:05Heel goed, een VPN is erg belangrijk geworden. Eventuele verzamelde ip adressen kunnen ze nog in de toekomst tegen je gebruikt worden. Neem het zekere voor het onzekere.
Heel goed, een VPN is erg belangrijk geworden. Eventuele verzamelde ip adressen kunnen ze nog in de toekomst tegen je gebruikt worden. Neem het zekere voor het onzekere.