familie kruys seizoen 3 Downloaden
Citaat van Demo op 3 februari 2017, 05:30Goedemorgen,
Ik heb genoten van de familie kruys vorig jaar op rtl4. Ik hoorde bij Carlo tv's café dat seizoen 2 uit is. Ik kan hem nergens vinden en op Netflix staat hij niet.
Kan ik familie kruys seizoen 3 ergens kijken of downloaden? Op RTL is hij ook niet op de gids te vinden.
Goedemorgen,
Ik heb genoten van de familie kruys vorig jaar op rtl4. Ik hoorde bij Carlo tv's café dat seizoen 2 uit is. Ik kan hem nergens vinden en op Netflix staat hij niet.
Kan ik familie kruys seizoen 3 ergens kijken of downloaden? Op RTL is hij ook niet op de gids te vinden.
Citaat van Duken op 4 februari 2017, 09:05Hij staat inderdaad niet op Netflix en is nog nergens te koop.
Je kan hem streamen bij Videoland. Is een zelfde soort dienst als Netflix. Je kan kijken op spotnet, daar is hij te downloaden maar heb je een Usenet abonnement bij nodig, of je kan wachten tot rtl4 hem uitzend.... Ergens eind 2017?
Blijft lastig al die losse dienst om bij te blijven met je favoriete series.
Hij staat inderdaad niet op Netflix en is nog nergens te koop.
Je kan hem streamen bij Videoland. Is een zelfde soort dienst als Netflix. Je kan kijken op spotnet, daar is hij te downloaden maar heb je een Usenet abonnement bij nodig, of je kan wachten tot rtl4 hem uitzend.... Ergens eind 2017?
Blijft lastig al die losse dienst om bij te blijven met je favoriete series.
Citaat van reneetje1969 op 11 februari 2017, 14:25Zowel via Spotnet als verschillende Nederlandse torrentsites is deze te downloaden.
Zowel via Spotnet als verschillende Nederlandse torrentsites is deze te downloaden.