Exodus werkt niet meer
Citaat van Demo op 23 juni 2017, 05:35Ik heb wat vreemds, sinds een paar weken kan ik niet meer goed exodus gebruiken. De applicatie werkt wel en het bekijken van film trailers ook maar films werken niet meer.
De applicatie exodus lijkt half te werken. Ik weet ook niet hoe ik exodus in kodi kan herinstalleren. Iemand een tip?
Ik heb wat vreemds, sinds een paar weken kan ik niet meer goed exodus gebruiken. De applicatie werkt wel en het bekijken van film trailers ook maar films werken niet meer.
De applicatie exodus lijkt half te werken. Ik weet ook niet hoe ik exodus in kodi kan herinstalleren. Iemand een tip?
Citaat van William op 23 juni 2017, 11:35Hoi Epke, de oplossing staat hier:
- Klik op de Package Installer pictogram op de linker bovenhoek.
- Kies 'Installeren vanaf Zip file' -> Super Repo -> Krypton -> Repositories.
- Selecteer superrepo -> superrepo.kodi.krypton.repositories-xxxzip en installeren.
- Wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
- Kies nu Installeren vanuit repository .
- Kies het Superrepo Repository -> Addon Repository -> Superrepo Categorie Video.
- Nogmaals, wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
- Selecteer vervolgens Installeren van repository -> Superrepo Categorie Video -> Video Addons
- Selecteer Exodus of een andere video-addon die u wilt installeren.
Succes!
Hoi Epke, de oplossing staat hier:
- Klik op de Package Installer pictogram op de linker bovenhoek.
- Kies 'Installeren vanaf Zip file' -> Super Repo -> Krypton -> Repositories.
- Selecteer superrepo -> superrepo.kodi.krypton.repositories-xxxzip en installeren.
- Wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
- Kies nu Installeren vanuit repository .
- Kies het Superrepo Repository -> Addon Repository -> Superrepo Categorie Video.
- Nogmaals, wacht tot u de add-on ingeschakeld melding te zien.
- Selecteer vervolgens Installeren van repository -> Superrepo Categorie Video -> Video Addons
- Selecteer Exodus of een andere video-addon die u wilt installeren.
Succes!
Citaat van Demo op 1 juli 2017, 10:34Het lukt ook niet meer om Exodus via Superrepo te installeren. Iemand een idee via welke weg wel?
Het lukt ook niet meer om Exodus via Superrepo te installeren. Iemand een idee via welke weg wel?
Citaat van William op 1 juli 2017, 12:091 uur geleden zei Gast Chiel:Het lukt ook niet meer om Exodus via Superrepo te installeren. Iemand een idee via welke weg wel?
Hij staat er wel nog in: http://srp.nu/krypton/repositories/superrepo/
wat lukt er dan niet?
1 uur geleden zei Gast Chiel:Het lukt ook niet meer om Exodus via Superrepo te installeren. Iemand een idee via welke weg wel?
Hij staat er wel nog in: http://srp.nu/krypton/repositories/superrepo/
wat lukt er dan niet?