wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: Nieuwe ledeneven voorstellen
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Gerard en ben dol op lezen, films kijken maar het leukst vind ik series en met name Nederlandse series.

Ik hoop hier veel te kunnen opsteken van jullie.

grtzz

Welkom! Mijn vrouw heeft sinds een week een ereader en ben nu eindelijk bekend aan het worden in de wereld van ebooks :)

Hallo Gerard. :gek:

Welkom op Duken.

Welkom Gerard. Nederlandse series worden veelvuldig aangeboden op het net en dan voornamelijk op de nieuwsgroepen en op torrentsites. Nadeel van de nieuwsgroepen is dat geposte tv series al vrij snel niet meer te downloaden zijn door de Notice & Takedown policy. Usenet servers zijn verplicht actie te ondernemen op een Notice & Takedown verzoek waardoor zo'n post niet meer (volledig) te downloaden is. Via het torrent protocol lukt het meestal dan nog wel.

Wekom Gerard!

Welkom Gerard,

Veel plezier hier op het forum.

Als je vragen hebt over het een en ander, dat horen we dat graag ;)

Mijn naam is Danielle, gebruikersnaam Danosje. Ik ben dol op series en films kijken op de pc (want de tv wordt altijd door anderen in beslag genomen). Ben al heel lang gelukkig met Spotnet, waar ik nu - na het vervangen van mijn harddisc - niets meer mee kan. Ik hoop dat ik via dit forum wat tips kan krijgen. Enne ... ik ben een volledige nitwit op dit gebied.