Even netjes voorstellen
Citaat van Ginogismodusty op 5 augustus 2022, 17:19Halo Allemaal
Ik ben Ginogismodusty
Ik ben door de loop der jaren op heel wat forums geweest maar helaas wordt het steeds moeilijker. Mijn laatste favoriet Private Releases is nu ook weer weg en hoop via hier misschien met mensen in contact te komen die nog ideeën of suggesties hebben zodat ik niet hoef te stoppen met mijn hobby
Groetjes
Halo Allemaal
Ik ben Ginogismodusty
Ik ben door de loop der jaren op heel wat forums geweest maar helaas wordt het steeds moeilijker. Mijn laatste favoriet Private Releases is nu ook weer weg en hoop via hier misschien met mensen in contact te komen die nog ideeën of suggesties hebben zodat ik niet hoef te stoppen met mijn hobby
Groetjes
Citaat van Ginogismodusty op 12 augustus 2022, 08:47mijn hobby is voornamelijk het downloaden van losse afleveringen en daar zelf dvd's van maken.
mijn hobby is voornamelijk het downloaden van losse afleveringen en daar zelf dvd's van maken.
Citaat van zomersla op 12 augustus 2022, 09:4859 minuten geleden zei Ginogismodusty:mijn hobby is voornamelijk het downloaden van losse afleveringen en daar zelf dvd's van maken.
Welkom hier en veel plezier
59 minuten geleden zei Ginogismodusty:mijn hobby is voornamelijk het downloaden van losse afleveringen en daar zelf dvd's van maken.
Welkom hier en veel plezier