elitenzb.info stopt na bijna 9 jaar
Citaat van richardwiet op 24 oktober 2020, 07:44Beste leden.
Na 8 jaar 11 maanden en 21 dagen valt het doek voor Elitenzb. Ik wil iedereen bedankten voor zijn/haar betrokkenheid in deze jaren. Speciale dank gaat uit naar Bluemovie onze steun en toeverlaat in de Divx sectie. Locutus, dank voor het vele moois. Master, ook jij heel erg bedankt voor alles.
De tijd voor Elitenzb is voorbij. Het gaat jullie allemaal goed.
U2D en Alpha
mag ik deze mensen bedanken dat ik bij hun mocht komen
![]()
en ik wens alle mensen die bij deze forum hebben gewerkt het aller beste toe.
Beste leden.
Na 8 jaar 11 maanden en 21 dagen valt het doek voor Elitenzb. Ik wil iedereen bedankten voor zijn/haar betrokkenheid in deze jaren. Speciale dank gaat uit naar Bluemovie onze steun en toeverlaat in de Divx sectie. Locutus, dank voor het vele moois. Master, ook jij heel erg bedankt voor alles.
De tijd voor Elitenzb is voorbij. Het gaat jullie allemaal goed.
U2D en Alpha
mag ik deze mensen bedanken dat ik bij hun mocht komen
en ik wens alle mensen die bij deze forum hebben gewerkt het aller beste toe.
Citaat van Duken op 24 oktober 2020, 07:54Oooo ik lees het inderdaad ook op de website.
Wat spijtig, wat een erg fijne en betrouwbare community.
Al het goed voor de oude leden en staf. Natuurlijk bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen 9 jaar op Usenet.
Oooo ik lees het inderdaad ook op de website.
Wat spijtig, wat een erg fijne en betrouwbare community.
Al het goed voor de oude leden en staf. Natuurlijk bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen 9 jaar op Usenet.
Citaat van richardwiet op 24 oktober 2020, 07:56het is zeker jammer Duken
ik kwam er erg graag rond neuzen
![]()
het is zeker jammer Duken ik kwam er erg graag rond neuzen
Citaat van Duken op 24 oktober 2020, 08:04Ik heb de handleiding aangepast en de links https://www.duken.nl/forums/links/link/56-offline-elitenzbinfo/
Bedankt voor de bijdrage en tip @richardwiet
Ik heb de handleiding aangepast en de links https://www.duken.nl/forums/links/link/56-offline-elitenzbinfo/
Bedankt voor de bijdrage en tip @richardwiet
Citaat van William op 24 oktober 2020, 08:11Dat is inderdaad jammer. hebben ze zelf besloten dat het na 9 jaar mooi is geweest, of stond ome Tim wellicht voor de deur?
Hoe dan ook: Bedankt. Kwam er regelmatig. 😀
Dat is inderdaad jammer. hebben ze zelf besloten dat het na 9 jaar mooi is geweest, of stond ome Tim wellicht voor de deur?
Hoe dan ook: Bedankt. Kwam er regelmatig. 😀
Citaat van Demo op 17 juni 2021, 20:29Wat jammer, kwam er voorheen ook regelmatig, ook mijn bijdrage daar een tijdje geleverd. Zonde voor het team. Succes allemaal!!!
Wat jammer, kwam er voorheen ook regelmatig, ook mijn bijdrage daar een tijdje geleverd. Zonde voor het team. Succes allemaal!!!