ebookparadijs.org werkt niet
Citaat van Gandalf op 22 augustus 2022, 07:19Even een vraag. Elke keer als ik zoek bij Boekenparadijs dan valt de site weg.iemand nog meer problemen? Andere torrents doen het prima.
Even een vraag. Elke keer als ik zoek bij Boekenparadijs dan valt de site weg.iemand nog meer problemen? Andere torrents doen het prima.
Citaat van ilse op 23 augustus 2022, 09:44goede morgen
ik kom er niet meer in ebookparadijs.org met mijn inloggegevens en als ik een nieuw ww aanvraag krijg ik wel een mail maar als ik op de link druk kan ik niet verder .
goede morgen
ik kom er niet meer in ebookparadijs.org met mijn inloggegevens en als ik een nieuw ww aanvraag krijg ik wel een mail maar als ik op de link druk kan ik niet verder .
Citaat van Consult op 23 augustus 2022, 10:50
@ilse de site geeft bij FAQ de volgende oplossing :
CitaatHelp! Ik kan niet inloggen?
Dit probleem gebeurd soms als je Microsoft Internet Explorer hebt. Sluit alle Internet Explorer schermen en open het Internet Opties paneel. Verwijder dan alle cookies en je kunt weer inloggen.
anders ff kijken of je via je ontvangen mail in contact kan treden met de site.... succes!
@ilse de site geeft bij FAQ de volgende oplossing :
CitaatHelp! Ik kan niet inloggen?
Dit probleem gebeurd soms als je Microsoft Internet Explorer hebt. Sluit alle Internet Explorer schermen en open het Internet Opties paneel. Verwijder dan alle cookies en je kunt weer inloggen.
anders ff kijken of je via je ontvangen mail in contact kan treden met de site.... succes!
Citaat van Maurice69 op 25 augustus 2022, 08:41Ik hoop dat de limiet gauw opgerekt wordt, ik zit al even te proberen om te registreren maar ze zitten vol 😥
Ik hoop dat de limiet gauw opgerekt wordt, ik zit al even te proberen om te registreren maar ze zitten vol 😥
Citaat van Demo op 25 augustus 2022, 09:0321 minuten geleden zei Maurice69:Ik hoop dat de limiet gauw opgerekt wordt, ik zit al even te proberen om te registreren maar ze zitten vol 😥
Zal niet gebeuren, is volgens mij het afgelopen jaar überhaupt nog niet gebeurt met uitzondering van 1 community
21 minuten geleden zei Maurice69:Ik hoop dat de limiet gauw opgerekt wordt, ik zit al even te proberen om te registreren maar ze zitten vol 😥
Zal niet gebeuren, is volgens mij het afgelopen jaar überhaupt nog niet gebeurt met uitzondering van 1 community
Citaat van Kitje op 6 oktober 2022, 18:52Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. En via je wachtwoord vergeten kom ik ook niet verder dan geeft ie een fout aan. ik zit nog wel in het bestand want ik kan niet opnieuw registreren vanwege een dubbel account. Erg jammer!! Was al jaren lid. 🙁
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem. En via je wachtwoord vergeten kom ik ook niet verder dan geeft ie een fout aan. ik zit nog wel in het bestand want ik kan niet opnieuw registreren vanwege een dubbel account. Erg jammer!! Was al jaren lid. 🙁