Easybuds met een vraagteken
Citaat van zomersla op 24 september 2019, 14:04Gister mijn pakketje van Aliexpress ontvangen ? wat niet uit de track&trace bleek. Wel uit de track&trace van POST.NLIk schreef ze direct aan met : ben met jullie in zee gegaan naar aanleiding van Bright TV omdat ik juist niet meer iets bij die Chinees wil kopen.Zoals je kan zien op de bijlage zou ik als ik ze zelf bij Aliexpress zou kopen slechts 17,49$ moeten betalen, dus ik voel me in de maling genomen.Hun antwoord op de late avond, wij kopen niets bij Aliexpress.
Citaat van Duken op 25 september 2019, 04:48Ik begrijp dat je op een website een product hebt gekocht welke uiteindelijk het product bij AliExpress koopt en doorstuurt?
Ik begrijp dat je op een website een product hebt gekocht welke uiteindelijk het product bij AliExpress koopt en doorstuurt?
Citaat van zomersla op 25 september 2019, 08:48Ja, bij https://easybuds.nl naar aanleiding een nieuwsbrief van Bright TV , ze staan ook op de RTIZ site en op YouTube. Toen ik bestelde waren er 13 nog te koop, dus ik dacht die zijn er over 2 dagen, maar het werden paar weken, bijnavraag kreeg ik antwoord we hebben zoveel aanvragen je moet wachten. Bij navraag prijsverschil geen antwoord, alleen hoe goed ze zijn bij RTLz met een links op FaceBook die ik niet heb.
Ja, bij https://easybuds.nl naar aanleiding een nieuwsbrief van Bright TV , ze staan ook op de RTIZ site en op YouTube. Toen ik bestelde waren er 13 nog te koop, dus ik dacht die zijn er over 2 dagen, maar het werden paar weken, bijnavraag kreeg ik antwoord we hebben zoveel aanvragen je moet wachten. Bij navraag prijsverschil geen antwoord, alleen hoe goed ze zijn bij RTLz met een links op FaceBook die ik niet heb.
Citaat van Duken op 26 september 2019, 20:35Dat is ook treurig.... Gelukkig heb je ze nog mogen ontvangen. Maar dit was natuurlijk wel erg vervelend.
Dat is ook treurig.... Gelukkig heb je ze nog mogen ontvangen. Maar dit was natuurlijk wel erg vervelend.
Citaat van zomersla op 26 september 2019, 21:55Ik steek hier verder geen energie meer in. Men is gewaarschuwd, je kan ze beter zelf kopen door goed eerst te kijken wat je voor je 40€ krijg, of die van 17€ bij Aliexpress.
Zet hier maar een slotje op.
Ik steek hier verder geen energie meer in. Men is gewaarschuwd, je kan ze beter zelf kopen door goed eerst te kijken wat je voor je 40€ krijg, of die van 17€ bij Aliexpress.
Zet hier maar een slotje op.
Citaat van William op 27 september 2019, 08:44Och, dit zie je inderdaad zo vaak bij die spotjes op tv. Bij Aliexpress kosten die dingen inderdaad een stuk minder. Vaak plakken ze er dan een ander merkje op.
Langere levertijd door aanvragen? Gelul. Zie liegen. Het is gewoon vanuit China verzonden. De track&trace info liegt niet: Op 8 september 2019 werd het pakket in China geaccepteerd door de vervoerder. Op 18 September is het aangekomen in Nederland, en op de 23e is het bezorgd.
Op de site van Easybuds staat ook: 'De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-14 dagen.'
Vooral met LX....NL tracking codes komt het hier ook vaak voor dat ik spul vanuit China met een kleine week in huis heb.
Och, dit zie je inderdaad zo vaak bij die spotjes op tv. Bij Aliexpress kosten die dingen inderdaad een stuk minder. Vaak plakken ze er dan een ander merkje op.
Langere levertijd door aanvragen? Gelul. Zie liegen. Het is gewoon vanuit China verzonden. De track&trace info liegt niet: Op 8 september 2019 werd het pakket in China geaccepteerd door de vervoerder. Op 18 September is het aangekomen in Nederland, en op de 23e is het bezorgd.
Op de site van Easybuds staat ook: 'De gemiddelde levertijd van onze producten bedraagt 7-14 dagen.'
Vooral met LX....NL tracking codes komt het hier ook vaak voor dat ik spul vanuit China met een kleine week in huis heb.