dvd geen geluid op tv
Citaat van Astrid Brouwer op 14 juli 2017, 17:41hoi, ik heb een dvd gebrand via dvdflick maar heb heeeeel goed beeld en geen geluid, maar op pc wel?
hoi, ik heb een dvd gebrand via dvdflick maar heb heeeeel goed beeld en geen geluid, maar op pc wel?
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 17:53Werkt het geluid van de DVD zelf ook op je PC als je die afspeelt?
Heb je speakers aangesloten op je DVD speler of televisie?
Werkt het geluid van de DVD zelf ook op je PC als je die afspeelt?
Heb je speakers aangesloten op je DVD speler of televisie?
Citaat van Astrid Brouwer op 14 juli 2017, 17:54geen boxen bij tv maar wel bij pc
en geluid werkt op pc
geen boxen bij tv maar wel bij pc
en geluid werkt op pc
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 18:02Hoi, kan je die boxen aansluiten op je DVD speler? Misschien werkt dat wel.
Heb je ook andere kanalen waar de DVD speler op afspeelt? Soms zijn er verschillende kanalen, AV1, AV2, etc. Het kan zijn dat geluid niet afspeelt op 1 kanaal maar wel op een andere.
Hoi, kan je die boxen aansluiten op je DVD speler? Misschien werkt dat wel.
Heb je ook andere kanalen waar de DVD speler op afspeelt? Soms zijn er verschillende kanalen, AV1, AV2, etc. Het kan zijn dat geluid niet afspeelt op 1 kanaal maar wel op een andere.
Citaat van Astrid Brouwer op 14 juli 2017, 18:14ghij doet het jaay heb m op een ander kanaal gezet
ghij doet het jaay heb m op een ander kanaal gezet
Citaat van Meh Meh op 14 juli 2017, 21:43Toen ik in 2005 wou leren downloaden uit nieuwsgroepen werd ik hier binnen 10 minuten geholpen, na tientallen uren gefrusteerd rotzooien...
Altijd fijn om mensen online te mogen helpen met problemen.Ik zit net naar archive.org te kijken, naar de eerste berichten en toen ontdekte ik dat er waarschijnlijk een voorouder is van Duken.nl
Is dwsgebruikers.com een voorloper van Duken?
Toen ik in 2005 wou leren downloaden uit nieuwsgroepen werd ik hier binnen 10 minuten geholpen, na tientallen uren gefrusteerd rotzooien...
Altijd fijn om mensen online te mogen helpen met problemen.
Ik zit net naar archive.org te kijken, naar de eerste berichten en toen ontdekte ik dat er waarschijnlijk een voorouder is van Duken.nl
Is dwsgebruikers.com een voorloper van Duken?
Citaat van Astrid Brouwer op 16 juli 2017, 17:01nu wil ik die dvd gaan kijken maar nu doet het beelt raar hij is heel klein en geluid is heel laag terwijl hij al op 100 staat rara tinkerbel.. uis er ook een ander prog voor vilms branden met subs?
nu wil ik die dvd gaan kijken maar nu doet het beelt raar hij is heel klein en geluid is heel laag terwijl hij al op 100 staat rara tinkerbel.. uis er ook een ander prog voor vilms branden met subs?
Citaat van Astrid Brouwer op 18 juli 2017, 16:50DOET HET NIET ZELFS NIET MET BOXEN: PAKT ZE NIET DE TV...
DOET HET NIET ZELFS NIET MET BOXEN: PAKT ZE NIET DE TV...