wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

dvd branden met subs.

hooi iedereen!! heb een een vraagje, ik wil graag voor een vriendin law & order op dvd zetten, (wel verschillende anders past het niet XD) Maaaaaarrrrr hoe? dvd flick geeft al aan bij een filmpje vol en ook bij meerdere vol? is dit normaal?? er moeten suppies bij kunnen komen en minmaal 3 filmpjes en dan ook drie suppies. plzzz help me!

Hoi Astrid!

Dat kan je doen met deze applicatie

Wil je dat eens proberen? Succes!

geprobeert het is avi bestand enzo maar doet niets??

Wat is niets? Krijg je een foutmelding?

als ik de dvd in de speler wilt doen doet hij niets geeft hij een fout melding welke weet ik niet meer, heb m direct weggemieterd

Een AVI moet eerst omgezet worden naar een DVD bestand (VIDEO_TS). Hier zijn verschillende converters voor. Als je meerdere AVI's op 1 DVD wilt zetten kan je het beste Convertxtodvd gebruiken. Selecteer in dit programma alle AVI's die op de DVD moeten komen en zet (indien aanwezig) ook alle .srt bestanden (ondertiteling) erbij. Daarna kan je Convertxtodvd de AVI's laten omzetten naar een DVD waarbij je ook nog kan werken met een menu waarin je de betreffende video kan selecteren.

2qk5xqh.jpg

hallo, ik heb een vraagje over dat progamma is het gratis? anders heb ik er geenn ene piep aan..

hallo, het is gelukt met het overzetten. maaaaaaar nu? welk GRATIS progamma is the best? voor branden 

Branden kan via cdburnerxp

lukt niet. heb m met moviemaker omgezet