wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Duken.nl darkmode thema beschikbaar

Page 1 of 3Volgende

Jajaja!!

Iets later als verwacht maar we hebben een darkmode beschikbaar voor de leden van het Duken.nl forum. Dit thema is te selecteren voor fullmembers en hoger via de onderzijde. Gewone leden hebben nog geen toegang tot het donkere thema. Deze kan je selecteren na de automatische promotie (25 berichten op het forum geplaatst).

image.png

Het thema is een stuk rustiger als onze standaard voor je ogen en natuurlijk ook fijn voor de avonduren. 

image.png

Met dank aan het idee van @Monkie :)

Feedback? Ik hoor het graag!

Ziet er goed uit. 😃

Bedankt, hij is zo simpel mogelijk gehouden. Geen gekke logos of dergelijke. Avatars in kleur knallen er alleen wel uit.... maar daar kan ik niet zo veel mee doen 😛

super

Dan wacht ik nog ff, geloof niet dak al aan de 25 zit

30 minuten geleden zei poeloe666:

Dan wacht ik nog ff, geloof niet dak al aan de 25 zit

Jawel, je hebt 35 berichten en zit daarmee in de Full members groep. M.a.w. je kan het thema selecteren :)

4 minuten geleden zei Duken:

Jawel, je hebt 35 berichten en zit daarmee in de Full members groep. M.a.w. je kan het thema selecteren :)

ziet er zwaar beter uit ja, nu heb ik geen zonnebril meer nodig lol

Onder de de website zie je deze knop thema. Daar kan je kiezen donker.

image.png

Jaa! Awesome! 🥰

Op 15-2-2022 om 09:54 zei Duken:

Bedankt, hij is zo simpel mogelijk gehouden. Geen gekke logos of dergelijke. Avatars in kleur knallen er alleen wel uit.... maar daar kan ik niet zo veel mee doen 😛

Toch jammer dat dan het logo van Duken linksboven niet is te zien.

Als ik de Noir extensie voor Safari gebruik, kan ik wat spelen met de grayscale setting voor de site van Duken. Dat ziet er in mijn geval dan zo uit:

1.thumb.png.c05215bab6d4076b75a3d1d503476a35.png

Dit gedeelte is dan weliswaar niet zwart, maar grijs. 

Page 1 of 3Volgende