Dual layer branden probleem via convertxdvd
Citaat van Demo op 10 februari 2016, 11:31Ik gebruik het programma convertxtoDVD en krijg het niet voor elkaar om een film van 7,5 GB op een dual layer te branden. Mijn brander is de Optiarc DVD RW AD 7269S. Ik heb het op internet opgezocht en volgens mij is het voor deze brander geen probleem om Dual layers te branden. Wat ik wel zie in Convert is dat ik alleen maar de mogelijkheid heb om te kiezen voor DVD5 of DVD 9.
Ik gebruik het programma convertxtoDVD en krijg het niet voor elkaar om een film van 7,5 GB op een dual layer te branden. Mijn brander is de Optiarc DVD RW AD 7269S. Ik heb het op internet opgezocht en volgens mij is het voor deze brander geen probleem om Dual layers te branden. Wat ik wel zie in Convert is dat ik alleen maar de mogelijkheid heb om te kiezen voor DVD5 of DVD 9.
Citaat van Duken op 10 februari 2016, 12:15Dvd5 staat van enkel laags en dvd9 voor Dubbellaags (duallayer).
Je zult dus moeten kiezen in convertxdvd voor dvd9.
Ik vraag mij af of je wel lege dvd9 gebruikt. Van welk merk en type zijn de dvd's waar je op brand. Zijn die wel duallayer?
Dvd5 staat van enkel laags en dvd9 voor Dubbellaags (duallayer).
Je zult dus moeten kiezen in convertxdvd voor dvd9.
Ik vraag mij af of je wel lege dvd9 gebruikt. Van welk merk en type zijn de dvd's waar je op brand. Zijn die wel duallayer?
Citaat van Duken op 10 februari 2016, 16:00Dat is dus wel degelijk een duallayer dvd
Welke foutmelding krijg je precies bij het branden?
Dat is dus wel degelijk een duallayer dvd
Welke foutmelding krijg je precies bij het branden?
Citaat van Demo op 10 februari 2016, 17:39Zie trouwens dat er op een dual layer 8.5 GB op kan (staat op het doosje), maar dat is niet zo in werkelijkheid kan er maar 7.9 GB op. Het bestand wat ik branden wil is een bestand van 7.5 GB en duurt 252 minuten op een dual layer kunnen maar 240 minuten . Ben nu weer bezig en zal je straks laten weten welke error ik krijg.
Zie trouwens dat er op een dual layer 8.5 GB op kan (staat op het doosje), maar dat is niet zo in werkelijkheid kan er maar 7.9 GB op. Het bestand wat ik branden wil is een bestand van 7.5 GB en duurt 252 minuten op een dual layer kunnen maar 240 minuten . Ben nu weer bezig en zal je straks laten weten welke error ik krijg.
Citaat van Duken op 10 februari 2016, 17:47Succes alvast, laat maar weten wat voor fout melding er op komt. Maar hij hoor inderdaad te passen.
Succes alvast, laat maar weten wat voor fout melding er op komt. Maar hij hoor inderdaad te passen.
Citaat van Demo op 10 februari 2016, 18:16Convorteren loopt vast op 53%, waarbij het hele programma vast zit. Krijg geen bericht van een error.
Convorteren loopt vast op 53%, waarbij het hele programma vast zit. Krijg geen bericht van een error.
Citaat van xipher op 10 februari 2016, 18:19Wat voor een soort bestandstype probeer jij te branden? Wellicht weten wij eventueel een ander programma waarmee dat ook zou moeten lukken.
Wat voor een soort bestandstype probeer jij te branden? Wellicht weten wij eventueel een ander programma waarmee dat ook zou moeten lukken.
Citaat van xipher op 10 februari 2016, 18:25Probeer eens te branden met ImgBurn, het is een gratis programma, daarmee kan je ook gewoon folders zoals video_ts en audio_ts op een schrijf wegschrijven.
Probeer eens te branden met ImgBurn, het is een gratis programma, daarmee kan je ook gewoon folders zoals video_ts en audio_ts op een schrijf wegschrijven.