Dsi XL games spelen op R4 SDHC werkt niet meer
Citaat van Tijmen DS op 16 mei 2020, 19:37Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
Ik kan geen games spelen; blijft op laden staan. Hier onder in de foto’s welke ds ik heb en welke kaart. Heb er voor t laatst een tijdje terug mee gezeten, doet t nu niet meer. Iemand?
Citaat van Duken op 16 mei 2020, 20:18Waarschijnlijk leest hij je SD kaartje in je R4 niet goed uit. Je had software matig niks aangepast na de vorige keer dat hij het deed? Zoals nieuwe spelletjes op de SD kaart of een update op je dsi?
Waarschijnlijk leest hij je SD kaartje in je R4 niet goed uit. Je had software matig niks aangepast na de vorige keer dat hij het deed? Zoals nieuwe spelletjes op de SD kaart of een update op je dsi?
Citaat van Demo op 17 mei 2020, 06:53Als er de laatste keer nog gewoon spellen mee gespeeld zijn die op de sd-kaart staan dan zou je denken dat de DS het nu ook weer gewoon moet doen, maar hoelang is er niets mee gedaan en waar heeft het apparaat gelegen. Misschien is het alleen een kwestie van de kaart eruit halen en de contactpunten reinigen zoals je kan zien op het YouTube filmpje onder deze link.
Als er de laatste keer nog gewoon spellen mee gespeeld zijn die op de sd-kaart staan dan zou je denken dat de DS het nu ook weer gewoon moet doen, maar hoelang is er niets mee gedaan en waar heeft het apparaat gelegen. Misschien is het alleen een kwestie van de kaart eruit halen en de contactpunten reinigen zoals je kan zien op het YouTube filmpje onder deze link.