DreamPlace.biz offline
Citaat van reneetje1969 op 17 november 2017, 19:42En helaas de volgende Nederlandse tracker die op last van Brein moet stoppen...
Citaat
beste leden van dreamplaceVanaf morgen zal deze site offline gaan.
Na een aangetekende brief van brein.
Wij vinden het voor jullie heel vervelend maar helaas is het niet anders.
We hebben dit jaren met plezier voor jullie gedaan en wij zullen het dan ook erg gaan missen.groetjes van de hele staf van dreamplace
En helaas de volgende Nederlandse tracker die op last van Brein moet stoppen...
Citaat
beste leden van dreamplaceVanaf morgen zal deze site offline gaan.
Na een aangetekende brief van brein.
Wij vinden het voor jullie heel vervelend maar helaas is het niet anders.
We hebben dit jaren met plezier voor jullie gedaan en wij zullen het dan ook erg gaan missen.groetjes van de hele staf van dreamplace
Citaat van Duken op 18 november 2017, 00:32Bedankt voor het delen van het bericht @reneetje1969 .
Spijtig maar helaas
Bedankt voor het delen van het bericht @reneetje1969 .
Spijtig maar helaas
Citaat van dream op 18 november 2017, 09:23http://www.ultimate-force.biz/index.php gewoon doorgaan.nl
http://www.ultimate-force.biz/index.php gewoon doorgaan.nl
Citaat van ShadowMaster op 18 november 2017, 11:40nog een berichtje binnen quality-time stopt ook om dezelfde reden, zaten opdezelfde server, waarschijnlijk vallen er nog meer, omdat ze op dezelfde server zitten ik hou het in de gaten ik ken de persoon die helaas dit overkomt
nog een berichtje binnen quality-time stopt ook om dezelfde reden, zaten opdezelfde server, waarschijnlijk vallen er nog meer, omdat ze op dezelfde server zitten ik hou het in de gaten ik ken de persoon die helaas dit overkomt
Citaat van ShadowMaster op 18 november 2017, 12:27nog een torrent site offline hollandseknallers , dit vanwege omstandigheden maar denk het zelfde eigenlijk ook opdezelfde server als de site die gepakt is.
nog een torrent site offline hollandseknallers , dit vanwege omstandigheden maar denk het zelfde eigenlijk ook opdezelfde server als de site die gepakt is.
Citaat van ShadowMaster op 18 november 2017, 12:29dutch-pirate offline of problemen geen idee, maar is ook niet bereikbaar
dutch-pirate offline of problemen geen idee, maar is ook niet bereikbaar