Downloaden mislukt via nieuwsgroepen
Citaat van alfredswart op 18 januari 2017, 14:27Beste mensen, de laatste tijd lukt het mij niet om bepaalde series binnen te halen, grabit kan dan geen verbinding maken. Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt? Groet Fred
Beste mensen, de laatste tijd lukt het mij niet om bepaalde series binnen te halen, grabit kan dan geen verbinding maken. Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt? Groet Fred
Citaat van Zombymario op 18 januari 2017, 18:10Welke nieuwsserver gebruik je? Het kan zijn dat (en nu zeker met films en/of series) ze al binnen een uur bijvoorbeeld door een DCMA of N&T worden weggehaald en je nieuwsserver het bestand niet meer kan vinden.
Welke nieuwsserver gebruik je? Het kan zijn dat (en nu zeker met films en/of series) ze al binnen een uur bijvoorbeeld door een DCMA of N&T worden weggehaald en je nieuwsserver het bestand niet meer kan vinden.
Citaat van reneetje1969 op 18 januari 2017, 18:30Heb je dit alleen bij series of kan je helemaal niks meer van het usenet downloaden? En heb je je inlog gegevens gecontroleerd?
Heb je dit alleen bij series of kan je helemaal niks meer van het usenet downloaden? En heb je je inlog gegevens gecontroleerd?
Citaat van alfredswart op 18 januari 2017, 22:257 uur geleden zei alfredswart:Beste mensen, de laatste tijd lukt het mij niet om bepaalde series binnen te halen, grabit kan dan geen verbinding maken. Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt? Groet Fred
Dank voor de aandacht, het betreft enkele series zowel als torrent en als nzb. De server is astraweb.
7 uur geleden zei alfredswart:Beste mensen, de laatste tijd lukt het mij niet om bepaalde series binnen te halen, grabit kan dan geen verbinding maken. Weet iemand waardoor dit veroorzaakt wordt? Groet Fred
Dank voor de aandacht, het betreft enkele series zowel als torrent en als nzb. De server is astraweb.
Citaat van alfredswart op 18 januari 2017, 22:33Ik weet niet precies op welke wijze ik moet reageren.
Dank voor de aandacht, het betreft enkele series zowel torrent als nzb. De server is astraweb. Sommige dingen lukken wel.
Ik weet niet precies op welke wijze ik moet reageren.
Dank voor de aandacht, het betreft enkele series zowel torrent als nzb. De server is astraweb. Sommige dingen lukken wel.
Citaat van Zombymario op 19 januari 2017, 16:25Als het wel lukt om andere bestanden te downloaden dan denk ik dat het DCMA's en N&T's zijn waar je dus zelf niet veel aan kan doen, behalve een andere nieuwsserver nemen die minder snel op DCMA's e.d. reageert.
Of een andere manier gebruiken om te downloaden zoals met torrents.
Als het wel lukt om andere bestanden te downloaden dan denk ik dat het DCMA's en N&T's zijn waar je dus zelf niet veel aan kan doen, behalve een andere nieuwsserver nemen die minder snel op DCMA's e.d. reageert.
Of een andere manier gebruiken om te downloaden zoals met torrents.