Download Utorrent voor Windows 10
Citaat van Demo op 6 april 2018, 05:05Wie kan mij opweg helpen naar de goede download van Utorrent voor Windows 10. Ik weet dat de nieuwe versies een soort reclame heeft ingebouwd en ik zoek een oude stabiele versie voor Windows 10. Het liefst een versie welke je niet hoeft te installeren (portable?)
Is er nog een oude werkende versie die iemand heeft liggen voor Windows 10?
Wie kan mij opweg helpen naar de goede download van Utorrent voor Windows 10. Ik weet dat de nieuwe versies een soort reclame heeft ingebouwd en ik zoek een oude stabiele versie voor Windows 10. Het liefst een versie welke je niet hoeft te installeren (portable?)
Is er nog een oude werkende versie die iemand heeft liggen voor Windows 10?
Citaat van reneetje1969 op 6 april 2018, 18:56Op http://www.oldapps.com/ vind je ze in alle soorten en maten.
Op http://www.oldapps.com/ vind je ze in alle soorten en maten.
Citaat van Duken op 6 april 2018, 20:17Wat cool! Daar ga ik even lekker in neuzen @reneetje1969. Leuk om die oude software te herontdekken.
Wat cool! Daar ga ik even lekker in neuzen @reneetje1969. Leuk om die oude software te herontdekken.
Citaat van Duken op 6 april 2018, 20:19Sashas, je kan beter kijken naar qbittorrent, dat is een betere torrent client zonder poeha als Utorrent.
Sashas, je kan beter kijken naar qbittorrent, dat is een betere torrent client zonder poeha als Utorrent.
Citaat van Demo op 9 april 2018, 05:45Dank jullie. Ik heb eerst oldapps bekeken. Maar daar zag ik niet goed of Utorrent voor Windows 10 was.
Gisteravond begonnen met qbittorrent en doe lijkt erg veel op mijn oude Utorrent. Hij werkt fijn, ik kan weer downloaden.
Dank jullie. Ik heb eerst oldapps bekeken. Maar daar zag ik niet goed of Utorrent voor Windows 10 was.
Gisteravond begonnen met qbittorrent en doe lijkt erg veel op mijn oude Utorrent. Hij werkt fijn, ik kan weer downloaden.
Citaat van reneetje1969 op 11 april 2018, 20:17Goed om te horen Sashas
Goed om te horen Sashas