Download snelheid
Citaat van Saltadoom op 3 juli 2021, 15:58Hoi,
Werkt met PIA en spotnet v2.0.0.284. Nu merk ik dat de downloadsnelheid sterk gereduceerd is. Heeft iemand een oplossing?
Mvg,
Hoi,
Werkt met PIA en spotnet v2.0.0.284. Nu merk ik dat de downloadsnelheid sterk gereduceerd is. Heeft iemand een oplossing?
Mvg,
Citaat van Vampire Inspector op 4 juli 2021, 08:46Ik zelf gebruik geen PIA, maar als het niet mogelijk is om binnen Nederland een andere server te kiezen, kies dan eens voor een server in een ander land en kijk dan eens hoe het met de download snelheid gaat? Het kan natuurlijk zo zijn dan de server waarmee je verbonden bent geweest het een beetje te druk had.... dat komt eigenlijk bij veel VPN boeren wel eens voor is mijn ervaring. Even switchen naar een andere server doet dan soms wonderen
![]()
Ik zelf gebruik geen PIA, maar als het niet mogelijk is om binnen Nederland een andere server te kiezen, kies dan eens voor een server in een ander land en kijk dan eens hoe het met de download snelheid gaat? Het kan natuurlijk zo zijn dan de server waarmee je verbonden bent geweest het een beetje te druk had.... dat komt eigenlijk bij veel VPN boeren wel eens voor is mijn ervaring. Even switchen naar een andere server doet dan soms wonderen
Citaat van Leffeblond op 4 juli 2021, 14:45Hoii,
Heb je de instellingen van de handleiding overgenomen?
groet
Hoii,
Heb je de instellingen van de handleiding overgenomen?
groet
Citaat van Saltadoom op 6 juli 2021, 09:03Hoi,
Als je bedoeld "Port forwarding aanvragen" aanvinken, als dat wordt gedaan is er geen internet verbinding mee voor spotnet.
Mvg,
Hoi,
Als je bedoeld "Port forwarding aanvragen" aanvinken, als dat wordt gedaan is er geen internet verbinding mee voor spotnet.
Mvg,
Citaat van Demo op 8 juli 2021, 15:33Op 6-7-2021 om 11:03 zei Saltadoom:Hoi,
Mvg,
Misschien heb je inmiddels al een oplossing gevonden voor je probleem @Saltadoom, maar ik wil toch nog even een op Duken.nl aanwezige Topic aanhalen die je nog even na zou kunnen lezen of daar toch niet een oplossing staat voor jouw trage verbinding met Spotnet downloads.
Op 6-7-2021 om 11:03 zei Saltadoom:Hoi,
Mvg,
Misschien heb je inmiddels al een oplossing gevonden voor je probleem @Saltadoom, maar ik wil toch nog even een op Duken.nl aanwezige Topic aanhalen die je nog even na zou kunnen lezen of daar toch niet een oplossing staat voor jouw trage verbinding met Spotnet downloads.