Documentaire film: Het Nieuwe Rijksmuseum
Citaat van William op 12 februari 2015, 16:05Kan iemand voor ons de documentairefilm: Het nieuwe Rijksmuseum plaatsen als DivX? Die willen we zo graag zien......
Kan iemand voor ons de documentairefilm: Het nieuwe Rijksmuseum plaatsen als DivX? Die willen we zo graag zien......
Citaat van Trizomu op 12 februari 2015, 22:03Aangezien hier geen links naar torrents of films mogen geplaatst worden, wegens alom bekende redenen verstuur ik de link via een PM. Echter kan ik niet beloven dat dit bestand geen wachtwoord nodig heeft om te onlocken indien nodig, wat wel zeker is is dat het gevat is in een rar bestand.
Update 23:06 12/02/2015 : PM is verstuurd.
Update 16/02/2015 : Bevestiging gekregen van ontvangst en gelezen PM - veel plezier ermee.
Aangezien hier geen links naar torrents of films mogen geplaatst worden, wegens alom bekende redenen verstuur ik de link via een PM. Echter kan ik niet beloven dat dit bestand geen wachtwoord nodig heeft om te onlocken indien nodig, wat wel zeker is is dat het gevat is in een rar bestand.
Update 23:06 12/02/2015 : PM is verstuurd.
Update 16/02/2015 : Bevestiging gekregen van ontvangst en gelezen PM - veel plezier ermee.
Citaat van William op 4 april 2015, 11:01Beste jullie,
Ik ben dringend opzoek naar dezelfde file voor het Nieuwe Rijksmuseum, ik moet hem namelijk voor 16 april bestudeerd hebben voor mijn toelating aan de filmacademie.
Kan iemand mij svp een bestand sturen? met of zonder password?
thanks.
Beste jullie,
Ik ben dringend opzoek naar dezelfde file voor het Nieuwe Rijksmuseum, ik moet hem namelijk voor 16 april bestudeerd hebben voor mijn toelating aan de filmacademie.
thanks.
Citaat van Trizomu op 5 april 2015, 17:19Beste jullie,
thanks.
Link is verstuurd via PM verder zie uitleg hierboven in een eerdere post van mij.
Beste jullie,
thanks.
Link is verstuurd via PM verder zie uitleg hierboven in een eerdere post van mij.
Citaat van vjurjen op 23 augustus 2015, 18:13Hallo,
Ik ben ook naarstig op zoek naar de film online.
Is het mogelijk mij dezelfde link te sturen?
Alvast zeer veel dank!
Hallo,
Ik ben ook naarstig op zoek naar de film online.
Is het mogelijk mij dezelfde link te sturen?
Alvast zeer veel dank!
Citaat van Juced op 16 januari 2016, 11:23Hoi Trizomu,
Ik moet deze documentaire ook bestuderen voor mijn studie, zou je de link ook naar mij kunnen sturen?
Heel erg bedankt alvast
Hoi Trizomu,
Ik moet deze documentaire ook bestuderen voor mijn studie, zou je de link ook naar mij kunnen sturen?
Heel erg bedankt alvast
Citaat van Trizomu op 18 januari 2016, 15:30Ik stuur zo dadelijk een link door via PM, spijtig genoeg is de hele film verwijderd van Youtube omdat het kanaal waar die opgeplaatst was verwijderd is.
Ik stuur zo dadelijk een link door via PM, spijtig genoeg is de hele film verwijderd van Youtube omdat het kanaal waar die opgeplaatst was verwijderd is.
Citaat van Demo op 9 februari 2016, 16:39Ik ben ook naarstig op zoek om deze film online te kunnen zien? Kunnen jullie me misschien helpen?
Ik ben ook naarstig op zoek om deze film online te kunnen zien? Kunnen jullie me misschien helpen?