DNS PROBLEEM DNS Probe Finished No Internet
Citaat van hookie op 1 mei 2020, 15:58wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.
Bijvoorbaat mijn dank
Hookie
wie weet hoe het komt dat mijn internet verbinding steeds uitvalt met de mededeling DNS Probe Finished No Internet.
Bijvoorbaat mijn dank
Hookie
Citaat van Duken op 1 mei 2020, 16:16Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen
![]()
Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?
Op welk besturingssysteem heb je dit en met welke browser? Is dit op Windows? Probleem is overigens op te lossen
Hebben andere apparaten in je netwerk hier ook last van?
Citaat van Demo op 1 mei 2020, 16:37Hallo @hookie,
Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.
Hallo @hookie,
Dat is kennelijk een veelvuldig probleem en kan een aantal verschillende oorzaken hebben, maar moet op te lossen zijn. Ik zie dat je Chrome gebruikt als browser en ik heb een website gevonden waar een aantal oplossingen wordt gegeven. Dit is wel een Engelstalige website (Digitbin.com), maar ik heb hem even aangeklikt onder Vertaal deze pagina en je kan als het goed is nu behoorlijk lezen wat voor oplossingen er zijn als je even klikt op deze link.
Citaat van Duken op 1 mei 2020, 21:34Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.
Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?
Dus alle appartementen in huis krijgen deze of een soort gelijke melding? Dus zowel je telefoon als je computer met Windows 10.
Probeer dan eens je modem te herstarten, heb je dat al eens gegaan?
Citaat van Demo op 2 mei 2020, 07:4911 uur geleden zei hookie:Hallo,
Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers
Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.
11 uur geleden zei hookie:Hallo,
Bedankt voor je reactie maar heeft niets met Chrome te maken doet jet bij alle browsers
Je bent heel snel met je conclusie dat dit probleem niets met Chrome te maken heeft @hookie. De meeste meldingen van dit probleem hebben nagenoeg allemaal indirect met Chrome te maken. Heb je überhaupt 1 van de mogelijke oplossingen geprobeerd die op die website staan onder mijn linkje? Ik heb nog een website (IIncrediblelab.com) onder de vertaal optie gezet onder deze link waar ook een aantal oplossingen wordt beschreven die je ook zou kunnen proberen. Jouw oplossing zou daar zomaar tussen kunnen zitten, maar je zal die mogelijke oplossingen wel zelf uit moeten proberen.
Citaat van William op 2 mei 2020, 09:55Ik zou een stap meer doen.
Typ in CMD
Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren
In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
Typ ipconfig /flushdns en druk op EnterStart de computer opnieuw op.
(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router
Ik zou een stap meer doen.
Typ in CMD
Rechtermuisklik op Opdrachtprompt en kies Als Administrator uitvoeren
In het zwarte venster typ de volgende commando’s
Typ netsh winsock reset en druk op Enter
Typ netsh int ip reset en druk op Enter
Typ ipconfig /release en druk op Enter
Typ ipconfig /renew en druk op Enter
Typ ipconfig /flushdns en druk op Enter
Start de computer opnieuw op.
(eventueel) Heb je ook een router tussen je modem dan reset eerst modem dan router
Citaat van William op 2 mei 2020, 10:50Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂
Nooit op een paard wedden dus ......
Wel grappig dat vragen die op Duken worden gesteld ik bijna 1 op 1 terug vind op mijn Forums 😂
Nooit op een paard wedden dus ......
Citaat van hookie op 2 mei 2020, 14:56ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.
Hookie
ik heb alle aanbevelingen opgevolgd en nu kijken of het geholpen heeft iedereen bedankt vast.
Hookie