Den Spike gestopt, bedankt voor alles
Citaat van Den Spike op 15 mei 2018, 19:16Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn uaatjes heeft meegenomen, in de afgelopen jaren, gracias!
Maar ik stop nu met heel usenet omdat ik er helemaal mee klaar ben, door de verraders die er rond lopen, voel je jezelf aangesproken dan is dat terecht.
Het is niet mijn bedoeling hier om andere forums zwart te maken, want zo ben ik niet!
Brein lacht zich kapot omdat we elkaar afmaken en het licht niet in de ogen gunnen, hier doe ik dus niet aan mee!
Het is mij te ver gegaan dat er verraders zijn die mijn privéleven aantasten en THATS NOT DONE!!!
Bedankt allen die dit veroorzaakt hebben en geniet ervan.
Dit wilde ik ff kwijt.
Met vriendelijke groet,
Den Spike
Bij deze wil ik iedereen bedanken die mijn uaatjes heeft meegenomen, in de afgelopen jaren, gracias!
Maar ik stop nu met heel usenet omdat ik er helemaal mee klaar ben, door de verraders die er rond lopen, voel je jezelf aangesproken dan is dat terecht.
Het is niet mijn bedoeling hier om andere forums zwart te maken, want zo ben ik niet!
Brein lacht zich kapot omdat we elkaar afmaken en het licht niet in de ogen gunnen, hier doe ik dus niet aan mee!
Het is mij te ver gegaan dat er verraders zijn die mijn privéleven aantasten en THATS NOT DONE!!!
Bedankt allen die dit veroorzaakt hebben en geniet ervan.
Dit wilde ik ff kwijt.
Met vriendelijke groet,
Den Spike
Citaat van Demo op 15 mei 2018, 19:23Erg jammer dat zo'n goed iemand er voor kiest te vertrekken door andere die het licht niet in je ogen gunnen:( helaas lopen er daar heel veel van rond in dit wereldje..:(
Erg jammer dat zo'n goed iemand er voor kiest te vertrekken door andere die het licht niet in je ogen gunnen:( helaas lopen er daar heel veel van rond in dit wereldje..:(
Citaat van reneetje1969 op 15 mei 2018, 20:15Spoiler
Jammer dat je ermee stopt Spike. Heb de afgelopen jaren (al vanaf de NZB Pirates) UA's van je meegenomen en nog steeds draaien een aantal UA's van jou op mijn pc. Maar wat je zegt, het moet wel een hobby blijven. En als je niet meer kan genieten van je hobby, door wat voor reden dan ook, moet je je conclusies trekken.
Wellicht spreken we elkaar ooit nog wel eens ergens.
Jammer dat je ermee stopt Spike. Heb de afgelopen jaren (al vanaf de NZB Pirates) UA's van je meegenomen en nog steeds draaien een aantal UA's van jou op mijn pc. Maar wat je zegt, het moet wel een hobby blijven. En als je niet meer kan genieten van je hobby, door wat voor reden dan ook, moet je je conclusies trekken.
Wellicht spreken we elkaar ooit nog wel eens ergens.
Citaat van Duken op 15 mei 2018, 20:47Hoi Den Spike, ook van mij kant een bedankje. Volgens mij maakte ik vroeger gebruik van je unattended software. Daarvoor dank! Nu download ik vrijwel geen software meer dus weet niet wat voor moois je allemaal hebt gemaakt maar je was / bent in de downloadwereld een erg gewaardeerd en fijne uploader. Tenslotte blijft die content nog wel even bestaan.
Hoi Den Spike, ook van mij kant een bedankje. Volgens mij maakte ik vroeger gebruik van je unattended software. Daarvoor dank! Nu download ik vrijwel geen software meer dus weet niet wat voor moois je allemaal hebt gemaakt maar je was / bent in de downloadwereld een erg gewaardeerd en fijne uploader. Tenslotte blijft die content nog wel even bestaan.
Citaat van ShadowMaster op 16 mei 2018, 04:02Wat jammer Den Spike, hielt soms best wel wat van je vandaan via NZB site met inderdaad unattended software.
Bedankt wat je gedaan hebt voor ons.
Zeker jammer dat er mensen zijn die andere mensen zwart maken en verradden , niet leuk.
Wat jammer Den Spike, hielt soms best wel wat van je vandaan via NZB site met inderdaad unattended software.
Bedankt wat je gedaan hebt voor ons.
Zeker jammer dat er mensen zijn die andere mensen zwart maken en verradden , niet leuk.
Citaat van Misterkilobyte op 16 mei 2018, 06:44Jammer jammer jammer Den Spike dat je stopt, maar snap je wel, je probeerd andere mensen gelukkig te maken door je goede software paketten, en van de andere kant wordt je bedrogen, en ja dat zou ik ook doen nu, maar ja hou toch nog een beetje hoop dat je mischien.......
Maar zo gaat heel Usenet naar de barrebiesjes als we zo doorgaan
Jammer jammer jammer Den Spike dat je stopt, maar snap je wel, je probeerd andere mensen gelukkig te maken door je goede software paketten, en van de andere kant wordt je bedrogen, en ja dat zou ik ook doen nu, maar ja hou toch nog een beetje hoop dat je mischien.......
Maar zo gaat heel Usenet naar de barrebiesjes als we zo doorgaan
Citaat van Earring op 16 mei 2018, 08:25Den Spike,
Bedankt voor alle mooie unattendeds die je in de loop der jaren gemaakt hebt. Dit is echt een zwarte dag in de usenetgeschiedenis. Triest dat er mensen zijn die een ander het licht in de ogen niet gunnen. Ik hield dit forum al in de gaten om te zien waar je weer op zou duiken maar dat gaat helaas niet meer gebeuren. Ik wens jou veel geluk in je verdere toekomst en wie weet, ooit......
Het ga je goed.
Den Spike,
Bedankt voor alle mooie unattendeds die je in de loop der jaren gemaakt hebt. Dit is echt een zwarte dag in de usenetgeschiedenis. Triest dat er mensen zijn die een ander het licht in de ogen niet gunnen. Ik hield dit forum al in de gaten om te zien waar je weer op zou duiken maar dat gaat helaas niet meer gebeuren. Ik wens jou veel geluk in je verdere toekomst en wie weet, ooit......
Het ga je goed.
Citaat van Jake259 op 16 mei 2018, 15:58Na zoveel jaren stoppen is geen optie Spike, verraders waren er al bij FTD, NZBPirates, PiratespPlanet en ga zo nog maar ff door. M8 als je je besluit al hebt genomen wil ik je bedanken voor al de mooie jaren die we hebben gehad op diverse forums, ik mag hopen dat je je bedenkt en toch ergens weer warm wordt ontvangen....zo niet dan wens ik je al het goeds van de wereld en bedankt voor al die mooie jaren.
Gr, Jake
Na zoveel jaren stoppen is geen optie Spike, verraders waren er al bij FTD, NZBPirates, PiratespPlanet en ga zo nog maar ff door. M8 als je je besluit al hebt genomen wil ik je bedanken voor al de mooie jaren die we hebben gehad op diverse forums, ik mag hopen dat je je bedenkt en toch ergens weer warm wordt ontvangen....zo niet dan wens ik je al het goeds van de wereld en bedankt voor al die mooie jaren.
Gr, Jake