De registratie voor leden op ebookparadijs is open
Citaat van Josvermeers op 23 oktober 2021, 12:13Voor diegene die nog lid willen worden op ebookparadijs is de registratie er nu van open. Ik weet niet voor hoelang maar het is sinds gisteren open
Voor diegene die nog lid willen worden op ebookparadijs is de registratie er nu van open. Ik weet niet voor hoelang maar het is sinds gisteren open
Citaat van Demo op 24 oktober 2021, 06:1818 uur geleden zei Josvermeers:Voor diegene die nog lid willen worden op ebookparadijs is de registratie er nu van open. Ik weet niet voor hoelang maar het is sinds gisteren open
LET op, want er staat nu een nieuwe mededeling op de website die je ter harte moet nemen als je opnieuw hebt kunnen registreren.
Hallo leden,
Wij zien dat er veel leden zich hebben aangemeld en daar zijn wij super blij mee,
hoe meer leden hoe meer vreugde.
Maar toch zien wij bij bepaalde leden die zich hebben aangemeld werkelijk waar niks doen,
behalve dat ze alleen maar rondkijken en hier zijn wij niet blij mee.
Hiermee gaan wij veranderingen in brengen.Daarom hebben wij besloten het volgende te gaan doen.
We gaan een NIEUWE regel invoeren en die gaat ook per direct in (23-10-2021)Vanaf de registratie tot 14 dagen later niks gedaan te hebben, word je verbannen van de site.
Hoop hierdoor meer actieve leden te vormen.
Dank je wel voor jullie begrip.Met vriendelijke groet,
Ebookparadijs
18 uur geleden zei Josvermeers:Voor diegene die nog lid willen worden op ebookparadijs is de registratie er nu van open. Ik weet niet voor hoelang maar het is sinds gisteren open
LET op, want er staat nu een nieuwe mededeling op de website die je ter harte moet nemen als je opnieuw hebt kunnen registreren.
Hallo leden,
Wij zien dat er veel leden zich hebben aangemeld en daar zijn wij super blij mee,
Daarom hebben wij besloten het volgende te gaan doen. Vanaf de registratie tot 14 dagen later niks gedaan te hebben, word je verbannen van de site.
Hoop hierdoor meer actieve leden te vormen.
Met vriendelijke groet, |