Da's mijn iMac
Citaat van Duken op 9 maart 2017, 21:23Zo. Dat is een plaatje en mag ook gezien worden naast je externe harddisk
Goede resolutie ook, is duken.nl een beetje te bekijken daarop of zijn onze plaatjes helemaal niet voor die resolutie gemaakt?
Zo. Dat is een plaatje en mag ook gezien worden naast je externe harddisk
Goede resolutie ook, is duken.nl een beetje te bekijken daarop of zijn onze plaatjes helemaal niet voor die resolutie gemaakt?
Citaat van Demo op 10 maart 2017, 10:4813 uur geleden zei Duken:is duken.nl een beetje te bekijken daarop of zijn onze plaatjes helemaal niet voor die resolutie gemaakt?
De weergave is oké
.
13 uur geleden zei Duken:is duken.nl een beetje te bekijken daarop of zijn onze plaatjes helemaal niet voor die resolutie gemaakt?
De weergave is oké .
Citaat van PeaceFreak op 15 maart 2017, 18:25Schitterend puppy.
Mag ik vragen wat je dat wel niet gekost heeft??
Schitterend puppy.
Mag ik vragen wat je dat wel niet gekost heeft??
Citaat van Demo op 16 maart 2017, 18:30Op 15-3-2017 om 19:25 zei PeaceFreak:Mag ik vragen wat je dat wel niet gekost heeft??
Maar waarom die vraag als ik vragen mag
?
Op 15-3-2017 om 19:25 zei PeaceFreak:Mag ik vragen wat je dat wel niet gekost heeft??
Maar waarom die vraag als ik vragen mag ?
Citaat van PeaceFreak op 16 maart 2017, 20:05Nou 't is een flinke Mac.
Ik dacht, daar hangt gewoon een flink prijskaartje aan.Nieuwsgierig...
![]()
Nou 't is een flinke Mac.
Ik dacht, daar hangt gewoon een flink prijskaartje aan.
Nieuwsgierig...
Citaat van Demo op 17 maart 2017, 10:0313 uur geleden zei PeaceFreak:Ik dacht, daar hangt gewoon een flink prijskaartje aan.
Mn iMac die heb ik niet nieuw gekocht, ik kon 'm voor een mooi prijsje overnemen van een goeie vriend voor € 750,- kopen
Nieuwwaarde was ruim € 2300,- !
13 uur geleden zei PeaceFreak:Ik dacht, daar hangt gewoon een flink prijskaartje aan.
Mn iMac die heb ik niet nieuw gekocht, ik kon 'm voor een mooi prijsje overnemen van een goeie vriend voor € 750,- kopen
Nieuwwaarde was ruim € 2300,- !
Citaat van William op 17 maart 2017, 11:15Jeetje, wat een specificaties.
Ik neem aan dat je ook blij bent dat er een SSD-schijf inzit?
Zelf zou ik ook niet meer zonder SSD-schijf kunnen in me iMac.
Jeetje, wat een specificaties.
Ik neem aan dat je ook blij bent dat er een SSD-schijf inzit?
Zelf zou ik ook niet meer zonder SSD-schijf kunnen in me iMac.
Citaat van PeaceFreak op 17 maart 2017, 11:32Dan heb je goede vrienden, puppy.
Mooie prijs voor zo'n super mooie iMac!Groetjes, PeaceFreak!
Dan heb je goede vrienden, puppy.
Mooie prijs voor zo'n super mooie iMac!
Groetjes, PeaceFreak!