CouchPotato Film categorieën icm plex
Citaat van cookiesmonster op 6 september 2016, 17:04Hi,
Ik heb in Plex heb ik een library voor films en een library voor cartoons.
Ik heb gezien dat je in CouchPotato een 2e locatie kan opgeven voor films maar hoe geef ik in de bijvoorbeeld wanted list aan welke in films moeten worden geplaatst en welke in cartoons moeten worden geplaats?
Of blijft dat een stukje handwerk?Thanks
Hi,
Ik heb in Plex heb ik een library voor films en een library voor cartoons.
Ik heb gezien dat je in CouchPotato een 2e locatie kan opgeven voor films maar hoe geef ik in de bijvoorbeeld wanted list aan welke in films moeten worden geplaatst en welke in cartoons moeten worden geplaats?
Of blijft dat een stukje handwerk?
Thanks
Citaat van William op 7 september 2016, 14:51https://www.binaries4all.nl/couchpotato/configuratie.php
Daar staat een stukje in wat je waarschijnlijk kan gebruiken. Lukt dat?
https://www.binaries4all.nl/couchpotato/configuratie.php
Daar staat een stukje in wat je waarschijnlijk kan gebruiken. Lukt dat?
Citaat van cookiesmonster op 8 september 2016, 06:21Ja dat gaat wel lukken. Ga even een drukke tijd tegemoet met werk maar daarna moet het wel lukken.
Ik moet ook nog uitvinden of ik in CP al mijn films zonder categorie kan aanpassen naar een andere categorie.
Ja dat gaat wel lukken. Ga even een drukke tijd tegemoet met werk maar daarna moet het wel lukken.
Ik moet ook nog uitvinden of ik in CP al mijn films zonder categorie kan aanpassen naar een andere categorie.
Citaat van cookiesmonster op 8 september 2016, 08:09Zojuist een ander probleem gekregen.
Lege managed movie list in CP.
Ik heb een nieuw topic gestart met mijn log.
Ben ondertussen ook aan het zoeken, zag dat mijn movie folder geen 0777 permissions had dus aangepast.
Alle media eronder heeft het wel maar het heeft niet mogen baten.
Zojuist een ander probleem gekregen.
Lege managed movie list in CP.
Ik heb een nieuw topic gestart met mijn log.
Ben ondertussen ook aan het zoeken, zag dat mijn movie folder geen 0777 permissions had dus aangepast.
Alle media eronder heeft het wel maar het heeft niet mogen baten.
Citaat van cookiesmonster op 8 september 2016, 08:36Zojuist gemerkt dat mijn movie path in settings, manage leeg was.
Geen idee waarom maar ik heb het weer ingevuld en hij is weer aan het scannen. Mijn movies komen langzaam weer terug.<zucht> <happy>
Zojuist gemerkt dat mijn movie path in settings, manage leeg was.
Geen idee waarom maar ik heb het weer ingevuld en hij is weer aan het scannen. Mijn movies komen langzaam weer terug.
<zucht> <happy>