Converter
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 2 september 2022, 03:57Hallo
Weet iemand een zeer goede gratis converter
Ik heb de nieuwste dvdfab geinstaleert
Maar krijg hem nie opgestart
Hallo
Weet iemand een zeer goede gratis converter
Ik heb de nieuwste dvdfab geinstaleert
Maar krijg hem nie opgestart
Citaat van Demo op 2 september 2022, 04:57Hallo @jack123,
Er staan ontzettend veel Handleidingen en Artikelen op Duken.nl, maar je moet dan wel even de zoekmachine rechts bovenaan de pagina gebruiken. Er staat bijvoorbeeld een Artikel met als titel De beste 20 Gratis videobewerkers, Er zijn vast nog heel veel meer topics of Artikelen met informatie over Video Converters.
Hallo @jack123,
Er staan ontzettend veel Handleidingen en Artikelen op Duken.nl, maar je moet dan wel even de zoekmachine rechts bovenaan de pagina gebruiken. Er staat bijvoorbeeld een Artikel met als titel De beste 20 Gratis videobewerkers, Er zijn vast nog heel veel meer topics of Artikelen met informatie over Video Converters.
Citaat van Demo op 2 september 2022, 17:09Mocht je op Duken.nl onvoldoende informatie vinden, dan heb ik door even Google te gebruiken nog een website gevonden met een overzicht van 14 beste Gratis video converters voor Windows.
Mocht je op Duken.nl onvoldoende informatie vinden, dan heb ik door even Google te gebruiken nog een website gevonden met een overzicht van 14 beste Gratis video converters voor Windows.
Citaat van mimidelahaye op 5 september 2022, 16:01Uit de ervaring van verschillende programmas voor video converters blijkt dat geen enkel die gratis word aangeboden voldoende waard is om te gebruiken. ik werk met verschillende programma's die bijna elke vorm van omzetten en andere optie voor video en movies naargelang voor het doel die ik voor ogen heb
Ik gebruik o.a DVD Fab de laatste versie (deze is ook geschikt voor Blu-ray) waarvoor ik ook een aangepaste blu-ray aparaat heb aangesloten
Uit de ervaring van verschillende programmas voor video converters blijkt dat geen enkel die gratis word aangeboden voldoende waard is om te gebruiken. ik werk met verschillende programma's die bijna elke vorm van omzetten en andere optie voor video en movies naargelang voor het doel die ik voor ogen heb
Ik gebruik o.a DVD Fab de laatste versie (deze is ook geschikt voor Blu-ray) waarvoor ik ook een aangepaste blu-ray aparaat heb aangesloten
Citaat van jejjejeedjgfdddgg op 6 september 2022, 07:50het probleem ik krijg de nieuwste dvdfab versie niet geinstaleert
de vorige versie die ik afhaalde werkte perfect maar sinds de versie v12.0.85 gaat er iets mis met instaleren
het probleem ik krijg de nieuwste dvdfab versie niet geinstaleert
de vorige versie die ik afhaalde werkte perfect maar sinds de versie v12.0.85 gaat er iets mis met instaleren