Chromecast beeld blijft sneeuwen
Citaat van Patrickj op 27 januari 2016, 09:35Mijn chromecast beeld blijft maar sneeuw aangeven, ben sinds vandaag verhuisd en gebruik nu een splitter zodat ik meer ingangen heb. Mijn chromecast echter sneeuwt op elke hdmi-aansluiting. Iemand enig idee hoe dit kan? De tv is hetzelfde als op mn vorige adres. Kan dit aan de splitter liggen?
Mijn chromecast beeld blijft maar sneeuw aangeven, ben sinds vandaag verhuisd en gebruik nu een splitter zodat ik meer ingangen heb. Mijn chromecast echter sneeuwt op elke hdmi-aansluiting. Iemand enig idee hoe dit kan? De tv is hetzelfde als op mn vorige adres. Kan dit aan de splitter liggen?
Citaat van reneetje1969 op 27 januari 2016, 18:14Grote kans inderdaad dat dit aan de splitter ligt. Ik zou deze splitter even er tussenuit halen om te testen hoe het beeld dan is.
Grote kans inderdaad dat dit aan de splitter ligt. Ik zou deze splitter even er tussenuit halen om te testen hoe het beeld dan is.
Citaat van Duken op 28 januari 2016, 06:40Ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord. Het lijkt mij ook aan de splitter te liggen. Dat kan dan komen omdat er meerdere apparaten tegelijk actief zijn op de splitter.
Ik heb er ook nog nooit eerder van gehoord. Het lijkt mij ook aan de splitter te liggen. Dat kan dan komen omdat er meerdere apparaten tegelijk actief zijn op de splitter.