Centraal: Windows XP - Vista - Windows 7
Citaat van Tom op 28 februari 2009, 13:24De laatste tijd zijn er aardig wat topics over Windows verschenen en misschien is het een idee om dat ook te centreren. Gewoon een aantal goede downloads, zowel via torrents als nieuwsgroepen en manieren om alle beveiligingen te omzeilen. Dump gerust een aantal links, dan zetten wij ze in deze topicstart.
De laatste tijd zijn er aardig wat topics over Windows verschenen en misschien is het een idee om dat ook te centreren. Gewoon een aantal goede downloads, zowel via torrents als nieuwsgroepen en manieren om alle beveiligingen te omzeilen. Dump gerust een aantal links, dan zetten wij ze in deze topicstart.
Citaat van Heisenberg op 1 maart 2009, 21:00NZB:
Windows XP Professional (32 bits versie)
Informatie:
- Bevat alle updates t.m. januari 2009. (dus ook SP3 etc.)
- Installatie verloopt automatisch.
- DVD is bootable.
- Windows update werkt.
- Geen upgrade mogelijk.
Instructies:
1. Uitpakken.
2. Branden.
3. Pc opstarten van de dvd.
4. Installeren.
5. Niet registreren bij Microsoft.
6. Klaar!
Windows XP Professional 64 bits versie.
Alle 6 de versie's en zijn allemaal upgradebaar!
Windows XP x64 Retail
Windows XP x64 Corporate
Windows 2003 x64 Enterprise Retail
Windows 2003 x64 Enterprise Corporate
Windows 2003 x64 Standard Retail
Windows 2003 x64 Standard Corprate
Windows Vista Ultimate 32 bits versie.
Alle info zit in het .nfo bestand, is upgradebaar en heeft alle updates tot en met februari. Nederlandsetaal instelbaar!
Windows Vista Ultimate 64 bits versie..
Alle info zit in het .nfo bestand, is upgradebaar en heeft alle updates tot en met februari. Nederlandse taal instelbaar!
Tot nu toe zijn er voor Windows XP drie service packs te downloaden.
Voor Windows Vista is er één officieel uitgekomen, met twee zijn ze nog bezig.
Windows Vista SP2 Beta informatie.
btw: bij de linken van XP en Vista zitten geen rare fratsen, deze zijn gemaakt door professionele mensen, en niet door een één of andere prutser die denkt dat die even Windows beveiliging kan kraken.
Alles is in het Nederlands dus dat is makkelijk te begrijpen, neem alles goed door en LEES HET .NFO BESTAND! Dit is het aller aller belangrijkste, want wij willen natuurlijk niet dat je hele PC crasht doordat je een foutje hebt gemaakt.Wou ik nog even mededelen
NZB:
Windows XP Professional (32 bits versie)
Informatie:
- Bevat alle updates t.m. januari 2009. (dus ook SP3 etc.)
- Installatie verloopt automatisch.
- DVD is bootable.
- Windows update werkt.
- Geen upgrade mogelijk.
Instructies:
1. Uitpakken.
2. Branden.
3. Pc opstarten van de dvd.
4. Installeren.
5. Niet registreren bij Microsoft.
6. Klaar!
Windows XP Professional 64 bits versie.
Alle 6 de versie's en zijn allemaal upgradebaar!
Windows XP x64 Retail
Windows XP x64 Corporate
Windows 2003 x64 Enterprise Retail
Windows 2003 x64 Enterprise Corporate
Windows 2003 x64 Standard Retail
Windows 2003 x64 Standard Corprate
Windows Vista Ultimate 32 bits versie.
Alle info zit in het .nfo bestand, is upgradebaar en heeft alle updates tot en met februari. Nederlandsetaal instelbaar!
Windows Vista Ultimate 64 bits versie..
Alle info zit in het .nfo bestand, is upgradebaar en heeft alle updates tot en met februari. Nederlandse taal instelbaar!
Tot nu toe zijn er voor Windows XP drie service packs te downloaden.
Voor Windows Vista is er één officieel uitgekomen, met twee zijn ze nog bezig.
Windows Vista SP2 Beta informatie.
btw: bij de linken van XP en Vista zitten geen rare fratsen, deze zijn gemaakt door professionele mensen, en niet door een één of andere prutser die denkt dat die even Windows beveiliging kan kraken.
Alles is in het Nederlands dus dat is makkelijk te begrijpen, neem alles goed door en LEES HET .NFO BESTAND! Dit is het aller aller belangrijkste, want wij willen natuurlijk niet dat je hele PC crasht doordat je een foutje hebt gemaakt.
Wou ik nog even mededelen
Citaat van Heisenberg op 2 maart 2009, 06:50Niet een precieze datum, wel gokken ze op rond 2010 dat dan Windows 7 uit komt. Dus duurt nog wel even..
btw, is het misschien handig om [centraal] Windows 7 en dit centrale topic bij elkaar te voegen? Of zou het dan te vol worden?
Niet een precieze datum, wel gokken ze op rond 2010 dat dan Windows 7 uit komt. Dus duurt nog wel even..
btw, is het misschien handig om [centraal] Windows 7 en dit centrale topic bij elkaar te voegen? Of zou het dan te vol worden?
Citaat van Tom op 2 maart 2009, 18:44Mja, het gaat natuurlijk over wat anders dan. Het was meer mijn bedoeling om een topic te starten waar je de goede downloads en serials kunt vinden, dat is nogal lastig voor de meeste mensen. Ook ik heb nog wel eens moeite de goede serial te vinden voor de juiste versie van Vista.
Mja, het gaat natuurlijk over wat anders dan. Het was meer mijn bedoeling om een topic te starten waar je de goede downloads en serials kunt vinden, dat is nogal lastig voor de meeste mensen. Ook ik heb nog wel eens moeite de goede serial te vinden voor de juiste versie van Vista.
Citaat van William op 2 maart 2009, 20:31Niet een precieze datum, wel gokken ze op rond 2010 dat dan Windows 7 uit komt. Dus duurt nog wel even..
jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D
Niet een precieze datum, wel gokken ze op rond 2010 dat dan Windows 7 uit komt. Dus duurt nog wel even..
jammer, ik wou wachten met me pc opnieuw installeren tot windows 7 uit is maar dat wordt dan een beetje laat ;D
Citaat van Sander op 2 maart 2009, 21:45Niet een precieze datum, wel gokken ze op rond 2010 dat dan Windows 7 uit komt. Dus duurt nog wel even..
Ik had ook gelezen dat het misschien dit jaar nog zou uitkomen maar ja dat zijn maar geruchten
En je krijgt ook nog is 6 edities + een XP upgrade :-[
Wel een beetje veel
Windows 7 Starter [alleen door OEM's geleverd kan worden op systemen met een specifieke hardwareconfiguratie.]
Windows 7 Home Basic [Goedkoop, maar veel functies]
Windows 7 Home Premium [Consumenten]
Windows 7 Professional [Zakelijke klanten] (Overigens slaat dat nergens op want dat komt op hetzelfde neer als Windows XP Professional en die vindt ik ook niet echt zakelijk want ik heb WinXP Pro)
Windows 7 Enterprise [Grote bedrijven]
Windows 7 Ultimate [bij Vista was het een flop
]
Bron: Techzine.nl
Ik had ook gelezen dat het misschien dit jaar nog zou uitkomen maar ja dat zijn maar geruchten
En je krijgt ook nog is 6 edities + een XP upgrade :-[
Wel een beetje veel
Windows 7 Starter [alleen door OEM's geleverd kan worden op systemen met een specifieke hardwareconfiguratie.]
Windows 7 Home Basic [Goedkoop, maar veel functies]
Windows 7 Home Premium [Consumenten]
Windows 7 Professional [Zakelijke klanten] (Overigens slaat dat nergens op want dat komt op hetzelfde neer als Windows XP Professional en die vindt ik ook niet echt zakelijk want ik heb WinXP Pro)
Windows 7 Enterprise [Grote bedrijven]
Windows 7 Ultimate [bij Vista was het een flop ]
Bron: Techzine.nl
Citaat van Heisenberg op 6 maart 2009, 17:16Hier is de Windows Vista SP2 bèta te downloaden:
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclJqZwpqacZY/Windows_Vista_SP2_beta_vrij_te_downloaden/
Hier is de Windows Vista SP2 bèta te downloaden:
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclJqZwpqacZY/Windows_Vista_SP2_beta_vrij_te_downloaden/
Citaat van Tom op 6 maart 2009, 17:20Windows 7 Ultimate [bij Vista was het een flop
]
Daar ben ik het niet mee eens. Ultimate versies worden altijd minder verkocht dan de gangbare consumentenversie (Home Premium), maar het is niet zo dat Ultimate vreselijk weinig is verkocht. Je vindt ze vaak op de wat duurdere notebooks en kant-en-klare desktops, maar OEM worden ze ook veel verkocht.
]
Daar ben ik het niet mee eens. Ultimate versies worden altijd minder verkocht dan de gangbare consumentenversie (Home Premium), maar het is niet zo dat Ultimate vreselijk weinig is verkocht. Je vindt ze vaak op de wat duurdere notebooks en kant-en-klare desktops, maar OEM worden ze ook veel verkocht.
Citaat van Sander op 6 maart 2009, 18:13Windows 7 Ultimate [bij Vista was het een flop
]
Daarom staat er ook bron:techzine.nl maar ik heb het even in mijn eigen woorden neergezet.
Ik vindt Ultimate er geweldig uitzien alleen als ik bijvoorbeeld in boekjes kijk (reclame enzovoort) en ik zie PC's staan dan zit er 9 van de 10 keer Home Premium op. Alleen als je echte goede computers €800+ dan zie ik wel Ultimate erbij staan.
]
Daarom staat er ook bron:techzine.nl maar ik heb het even in mijn eigen woorden neergezet.
Ik vindt Ultimate er geweldig uitzien alleen als ik bijvoorbeeld in boekjes kijk (reclame enzovoort) en ik zie PC's staan dan zit er 9 van de 10 keer Home Premium op. Alleen als je echte goede computers €800+ dan zie ik wel Ultimate erbij staan.