Café de Download
Citaat van Duken op 30 augustus 2007, 07:51Welkom in Café de Download!
Speciaal opgezet voor al die downloaders die wel eens wat anders willen als films kijken. :jerry:
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur
Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur
Zondag: 10.30 tot 23.30 uur
PROOST! :drank:
Welkom in Café de Download!
Speciaal opgezet voor al die downloaders die wel eens wat anders willen als films kijken. :jerry:
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 9.30 tot 23.30 uur
Zaterdag: 11.30 tot 1.30 uur
Zondag: 10.30 tot 23.30 uur
PROOST! :drank:
Citaat van Robin op 30 augustus 2007, 10:12Hahahah, ;D
En hoe staat het leven ervoor?
Oeff zware nacht achter de rug, beetje te laat naar bed gegaan denk ik.
En eindelijk ga ik vandaag me baas bellen dat ik stop me die ó zó iritante folders.. :dans2:
Hahahah, ;D
En hoe staat het leven ervoor?
Oeff zware nacht achter de rug, beetje te laat naar bed gegaan denk ik.
En eindelijk ga ik vandaag me baas bellen dat ik stop me die ó zó iritante folders.. :dans2:
Citaat van Robin op 30 augustus 2007, 10:20Ik heb deze vakantie bij een kanoverhuur boederij gewerkt, was erg leuk werk en verdiende ook wel goed.
Maar van folders lopen heb ik nu echt genoeg, ik heb één zo'n zeurpiet in de wijk die elke week wel een klacht verstuurt, echt 'n mafkees.. :-[
Dus ik denk dat ik dan in het weekend gewoon wat bij klus bij de kanoverhuur ofzoiets..
Ik heb deze vakantie bij een kanoverhuur boederij gewerkt, was erg leuk werk en verdiende ook wel goed.
Maar van folders lopen heb ik nu echt genoeg, ik heb één zo'n zeurpiet in de wijk die elke week wel een klacht verstuurt, echt 'n mafkees.. :-[
Dus ik denk dat ik dan in het weekend gewoon wat bij klus bij de kanoverhuur ofzoiets..
Citaat van Robin op 31 augustus 2007, 09:38Doe mij ook maar 'n bakkie koffie
! Ik heb nog vakantie, maandag om 9:05 rooster ophalen, blehg..
maar vandaag nog even genieten van een oudersloze dag, 3 dagen alleen thuis geweest.. :police:
Doe mij ook maar 'n bakkie koffie ! Ik heb nog vakantie, maandag om 9:05 rooster ophalen, blehg..
maar vandaag nog even genieten van een oudersloze dag, 3 dagen alleen thuis geweest.. :police:
Citaat van Duken op 31 augustus 2007, 09:58Lekker man,
Beetje internetten dus
Btw... Eagles is al sinds 18 aug niet meer online geweest?! What happend?!
Lekker man,
Beetje internetten dus
Btw... Eagles is al sinds 18 aug niet meer online geweest?! What happend?!