Café de Download
Citaat van Duken op 31 augustus 2007, 10:27Ja, dat wel. Je kan bij het klikken op een profiel zien waarneer men als laatste online was.
Het lijkt wel alsof de internet lijn op sommige plaatsen in Nederlands eruit ligt
Ja, dat wel. Je kan bij het klikken op een profiel zien waarneer men als laatste online was.
Het lijkt wel alsof de internet lijn op sommige plaatsen in Nederlands eruit ligt
Citaat van Duken op 31 augustus 2007, 12:26Poeh...momenteel gaat mijn download via nieuwsgroepen met een snelheid van 1,4 MB per seconde!! echt bizar snel :-[ Me harddisk kan t amper bijhouden :buck:
Poeh...momenteel gaat mijn download via nieuwsgroepen met een snelheid van 1,4 MB per seconde!! echt bizar snel :-[ Me harddisk kan t amper bijhouden :buck:
Citaat van Robin op 31 augustus 2007, 12:34Soo, wat voor abbo heb je, waar en b ij welke provider?? Ik wil ook zo'n snelle verbinding, ik haal maar net de 200..
Soo, wat voor abbo heb je, waar en b ij welke provider?? Ik wil ook zo'n snelle verbinding, ik haal maar net de 200..
Citaat van Duken op 31 augustus 2007, 12:43Power abbo bij quicknet. A 40 euro per maand.
Maar dit is echt bizar... 1.4 MB p/s.... je kan het bijna niet geloven. Muziek albums zijn binnen 2 minuten klaar :celb:
Power abbo bij quicknet. A 40 euro per maand.
Maar dit is echt bizar... 1.4 MB p/s.... je kan het bijna niet geloven. Muziek albums zijn binnen 2 minuten klaar :celb:
Citaat van William op 31 augustus 2007, 15:41Zo!
Weekend! ff bijkomen van alle drukte. Doe mij maar een biertje. Heb je ook de krant en een paar sloffen?
Marcel :cool2:
Zo!
Weekend! ff bijkomen van alle drukte. Doe mij maar een biertje. Heb je ook de krant en een paar sloffen?
Citaat van Duken op 31 augustus 2007, 15:47Nou.. sloffen word lastig maar de krant altijd
mmm.. eten ruikt lekker! Ik ga aan tafel zitten! :drank:
Nou.. sloffen word lastig maar de krant altijd
mmm.. eten ruikt lekker! Ik ga aan tafel zitten! :drank:
Citaat van William op 31 augustus 2007, 15:55Hoi,
Eet smakelijk. zie zo in het topic "wat eten we vandaag" wel wat de pot heeft geschaft ;D ;D ;D ;D
ps
Biertje en krantje is prima!
Hoi,
Eet smakelijk. zie zo in het topic "wat eten we vandaag" wel wat de pot heeft geschaft ;D ;D ;D ;D
ps
Biertje en krantje is prima!
Citaat van Robin op 1 september 2007, 06:53Môge,
Oef, nou ik ga zo voetballen, waarom zo vroeg snap ik ook niet maarja..
Kan ik 'n koffie krijgen of is de bar nog niet open zo vroeg?
Bye
Môge,
Oef, nou ik ga zo voetballen, waarom zo vroeg snap ik ook niet maarja..
Kan ik 'n koffie krijgen of is de bar nog niet open zo vroeg?
Bye