Café de Download
Citaat van Consult op 4 oktober 2018, 10:52Goedemiddag iedereen, dag is idd goed begonnen, in een discussie gezeten met modder gooien, steken onder water en raad wie wie is, leek wel een sportdag, zow nu ff uitrusten en alles een plekje geven, horenzzzz
Goedemiddag iedereen, dag is idd goed begonnen, in een discussie gezeten met modder gooien, steken onder water en raad wie wie is, leek wel een sportdag, zow nu ff uitrusten en alles een plekje geven, horenzzzz
Citaat van William op 4 oktober 2018, 16:12Avond allemaal.
![]()
Racing wheel voor de Switch is binnen. Straks eens wat potjes Mario Kart doen om te kijken of dat racing wheel iets is.
Avond allemaal.
Racing wheel voor de Switch is binnen. Straks eens wat potjes Mario Kart doen om te kijken of dat racing wheel iets is.
Citaat van Duken op 4 oktober 2018, 19:28Ik ben benieuwd! Laat even weten, anders koop ik er ook 1 voor me dochter. Die speelt graag met motion controls.
Overigens heb ik net topics verwijderd. Alle poeha van het forum af. Lekker houden zo
Ik ben benieuwd! Laat even weten, anders koop ik er ook 1 voor me dochter. Die speelt graag met motion controls.
Overigens heb ik net topics verwijderd. Alle poeha van het forum af. Lekker houden zo
Citaat van Duken op 4 oktober 2018, 19:32Morgen of dit weekend komt de review van een ip camera in een lamp. Super tof ding voor weinig geld.
Morgen of dit weekend komt de review van een ip camera in een lamp. Super tof ding voor weinig geld.
Citaat van Demo op 5 oktober 2018, 04:599 uur geleden zei Duken:Morgen of dit weekend komt de review van een ip camera in een lamp. Super tof ding voor weinig geld.
Maak er wat moois van Duken, ik ben ook wel benieuwd naar de prijs en toepassing mogelijkheden.
Fijne dag allemaal en haal die korte broek nog maar even uit de kast. 😁
9 uur geleden zei Duken:Morgen of dit weekend komt de review van een ip camera in een lamp. Super tof ding voor weinig geld.
Maak er wat moois van Duken, ik ben ook wel benieuwd naar de prijs en toepassing mogelijkheden.
Fijne dag allemaal en haal die korte broek nog maar even uit de kast. 😁
Citaat van Duken op 5 oktober 2018, 05:05Goedemorgen! Ik ga mijn best doen @Drifter
Helaas is een korte broek bij ons op het werk niet toegestaan.... Airco helpt daar trouwens wel bij.
En nu eerst een bakkie ☕
Goedemorgen! Ik ga mijn best doen @Drifter
Helaas is een korte broek bij ons op het werk niet toegestaan.... Airco helpt daar trouwens wel bij.
En nu eerst een bakkie ☕
Citaat van William op 5 oktober 2018, 05:5910 uur geleden zei Duken:Ik ben benieuwd! Laat even weten, anders koop ik er ook 1 voor me dochter. Die speelt graag met motion controls.
Werkt prima moet ik zeggen, wel even wennen. Ik was voor het setje racing wheels iets van 4 euro kwijt.
![]()
Ik zag het inderdaad. Hopelijk is de rust nu weer terug.
Mogge allemaa.
10 uur geleden zei Duken:Ik ben benieuwd! Laat even weten, anders koop ik er ook 1 voor me dochter. Die speelt graag met motion controls.
Werkt prima moet ik zeggen, wel even wennen. Ik was voor het setje racing wheels iets van 4 euro kwijt.
Ik zag het inderdaad. Hopelijk is de rust nu weer terug.
Mogge allemaa.