Café de Download
Citaat van William op 9 mei 2022, 10:35Middag allemaal.
Ja ja, de jaarlijkse mail van Ziggo over prijswijzigingen is ook weer binnen. Ik ga zowaar minder betalen per 1 juli.
Middag allemaal.
Ja ja, de jaarlijkse mail van Ziggo over prijswijzigingen is ook weer binnen. Ik ga zowaar minder betalen per 1 juli.
Citaat van Nobody op 9 mei 2022, 16:19Ziggo dat is binnenkort verleden tijd geworden, heb namelijk een brief gehad vandaag van Efiber waarin wordt vermeld dat ze de huisaansluiting glasvezel op Ma. 23.5.2022 willen doen.
Fijne Avond Allemaal
Ziggo dat is binnenkort verleden tijd geworden, heb namelijk een brief gehad vandaag van Efiber waarin wordt vermeld dat ze de huisaansluiting glasvezel op Ma. 23.5.2022 willen doen.
Fijne Avond Allemaal
Citaat van Duken op 10 mei 2022, 07:1120 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
20 uur geleden zei Monkie:Middag allemaal.
Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
Citaat van William op 10 mei 2022, 08:381 uur geleden zei Duken:Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
Jup. Ik dacht eerst dat ik me contactlenzen binnenste buiten had ingedaan 🤣 Maar het staat er echt, €3,50 per maand minder.
1 uur geleden zei Duken:Minder...? Ik ga weer meer betalen. Eerlijk gezegd is het nu best wel aan de prijzige kant.... Ach ja. Zonder kan ik ook niet.
Jup. Ik dacht eerst dat ik me contactlenzen binnenste buiten had ingedaan 🤣 Maar het staat er echt, €3,50 per maand minder.