Café de Download
Citaat van Nobody op 12 april 2022, 07:22Mogge Allen
Vandaag zegt ie de app dat het 23 graden moet worden......eerst zien dan pas geloven
![]()
Als het 23 graden wordt hier, dan gaan we een heel eindje toeren met me scootmobiel mooi, ergens onderweg iets te eten pakken dat komt wel goed.
Mogge Allen
Vandaag zegt ie de app dat het 23 graden moet worden......eerst zien dan pas geloven
Als het 23 graden wordt hier, dan gaan we een heel eindje toeren met me scootmobiel mooi, ergens onderweg iets te eten pakken dat komt wel goed.
Citaat van Duken op 23 april 2022, 05:30Zo! Het is weer vakantie... de kids zijn vrij maar helaas mag ik nog even aan het werk. Dit jaar maar wel wat oude spullen verkopen op koningsdag. Kleedje mee en hopen op goed weer. Fijne zaterdag allemaal!
Zo! Het is weer vakantie... de kids zijn vrij maar helaas mag ik nog even aan het werk. Dit jaar maar wel wat oude spullen verkopen op koningsdag. Kleedje mee en hopen op goed weer. Fijne zaterdag allemaal!
Citaat van ShadowMaster op 25 april 2022, 10:25goeiemiddag
goeiemiddag
Citaat van Duken op 26 april 2022, 06:55Morgen koningsdag! Lekker met een kleedje wat oude spullen verkopen voor de deur. Nu maar hopen dat er ook wat volk langsloopt, en anders drink ik er een biertje op 😉
Morgen koningsdag! Lekker met een kleedje wat oude spullen verkopen voor de deur. Nu maar hopen dat er ook wat volk langsloopt, en anders drink ik er een biertje op 😉