Bruikbare Nederlandse torrent sites?
Citaat van Meh Meh op 24 december 2021, 18:55Hallo,
Een week geleden heb ik mijn wachtwoord van film-paleis.me per ongeluk gewist. Ik weet niet meer wat mijn emailadres is, dus ze gaan mij niet helpen. Ik was VIP.... balen.
Registratie staat uit, een nieuwe account aanmaken is niet mogelijk.Film-paleis.me is een van de grootste Nederlandse torrent websites. Voornamelijk praktisch voor films met ondertiteling.
Kent iemand een goed alternatief? Ik heb talloze torrent sites geprobeerd, gaat of om geld, of ze hebben bijna geen aanbod, jammer.
Fijne kerstdagen,
Meh Meh
Hallo,
Een week geleden heb ik mijn wachtwoord van film-paleis.me per ongeluk gewist. Ik weet niet meer wat mijn emailadres is, dus ze gaan mij niet helpen. Ik was VIP.... balen.
Registratie staat uit, een nieuwe account aanmaken is niet mogelijk.
Film-paleis.me is een van de grootste Nederlandse torrent websites. Voornamelijk praktisch voor films met ondertiteling.
Kent iemand een goed alternatief? Ik heb talloze torrent sites geprobeerd, gaat of om geld, of ze hebben bijna geen aanbod, jammer.
Fijne kerstdagen,
Meh Meh
Citaat van ShadowMaster op 24 december 2021, 23:28@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
![]()
is je naam daar ook Meh Meh of ?
@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
Citaat van Duken op 25 december 2021, 07:097 uur geleden zei ShadowMaster:@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
![]()
Over de kerstgedachte gesproken
Super fijn @ShadowMaster
7 uur geleden zei ShadowMaster:@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
![]()
Over de kerstgedachte gesproken Super fijn @ShadowMaster
Citaat van Meh Meh op 25 december 2021, 09:039 uur geleden zei ShadowMaster:@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
![]()
Bedankt, ik zal je een PM sturen.
9 uur geleden zei ShadowMaster:@Meh Meh heb het doorgegeven aan film paleis voor je ken daar wat personen van de staff
![]()
Bedankt, ik zal je een PM sturen.
Citaat van ShadowMaster op 25 december 2021, 21:05
als je nickname goed is dan komt het goed
ze hadden al gezocht op MehMeh maar die was het niet 😛 dus heb net je nickname doorgegeven die je via pm hebt gestuurd
![]()
als je nickname goed is dan komt het goed
ze hadden al gezocht op MehMeh maar die was het niet 😛 dus heb net je nickname doorgegeven die je via pm hebt gestuurd
Citaat van Meh Meh op 27 december 2021, 12:42Dankzij @ShadowMaster zijn hulp heb ik weer toegang tot film-paleis.me. Ontzettend bedankt!
![]()
Dankzij @ShadowMaster zijn hulp heb ik weer toegang tot film-paleis.me. Ontzettend bedankt!