wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

bestaat filmpaleis-me nog?

Page 1 of 4Volgende

Beste leden,

sinds enkele weken kom ik niet meer op deze prachtsite omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben. Alle mail die ik stuur voor password reset naar de beheerders komt terug.

Weet iemand wat er aan de hand is of naar welk emailadres ik mijn vraag kan sturen?

b.v.d.

Ja bestaat nog

https://www.film-paleis.me/login.php?returnto=%2F

Film-Paleis : Wachtwoord Herstel

forumlier om pas woord te reset 

invullen gebruikers naam +  geregisteerd e-mailadres 

Dank voor het formulier maar helaas werkt het niet voor mij. Ondanks mijn gebruikersnaam en emailadres word ik niet herkend, en opnieuw aanmelden lukt niet omdat mijn IP adres wel bekend is. Via het formulier komt de melding: stuur een mail naar info maar alle emails komen terug, als zijnde niet bestaand email adres

niet fijn 

mischien dat een stafflid  dit leest en je kan verder helpen , hopelijk 

22 uur geleden zei gam002:

Dank voor het formulier maar helaas werkt het niet voor mij. Ondanks mijn gebruikersnaam en emailadres word ik niet herkend, en opnieuw aanmelden lukt niet omdat mijn IP adres wel bekend is. Via het formulier komt de melding: stuur een mail naar info maar alle emails komen terug, als zijnde niet bestaand email adres

Nou volgens mij is filmpaleis er niet meer

1 minuut geleden zei partlor:

Nou volgens mij is filmpaleis er niet meer

Mediamaatjes ook niet meer

Hij doet weer hoor.

film paleis is er gewoon nog hoor ;)

ik zit daar ook als lid en als iemand hulp nodig heb ik kan eventueel met staff overleggen heb met paar daar contacten 

Hallo ShadowMaster,

wellicht kan jij mij dan helpen, want mijn gebruikersnaam gam002 wordt niet herkend. Mijn IP adres wel...

b.v.d.

gam002

@gam002 heb het doorgegeven aan staff ;)

Page 1 of 4Volgende