Bedankt. Ontzettend bedankt.
Citaat van B@fman op 24 december 2015, 19:56Soms werk ik als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.
Ik neem regelmatig films mee op een USB stick voor mensen.
Mensen die niet naar die bioscoop kunnen...
Soms heb ik het genoegen om met 5 tot 10 van die mensen tezamen naar een film te kijken.
Bedankt. Bedankt. Ontzettend bedankt.
Ik zou jullie, wie jullie maar zijn, waar jullie maar zijn, willen bedanken.
Misschien een vreemd bericht maar ik wil mijn dankbaarheid op deze manier uiten, ik weet niet hoe ik het anders kan doen.
Oprecht respect. Meesterlijk cool. En nogmaals, bedankt, namens velen.
B@fMan
Soms werk ik als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.
Ik neem regelmatig films mee op een USB stick voor mensen.
Mensen die niet naar die bioscoop kunnen...
Soms heb ik het genoegen om met 5 tot 10 van die mensen tezamen naar een film te kijken.
Bedankt. Bedankt. Ontzettend bedankt.
Ik zou jullie, wie jullie maar zijn, waar jullie maar zijn, willen bedanken.
Misschien een vreemd bericht maar ik wil mijn dankbaarheid op deze manier uiten, ik weet niet hoe ik het anders kan doen.
Oprecht respect. Meesterlijk cool. En nogmaals, bedankt, namens velen.
B@fMan
Citaat van Trizomu op 25 december 2015, 01:07Sorry hoor, maar ik heb de tekst een klein beetje moeten aanpassen, hoewel ik zoveel als ik kon onaangeroerd heb proberen houden.
Met vriendelijke groeten Trizomu
ps: prettige feestdagen
Sorry hoor, maar ik heb de tekst een klein beetje moeten aanpassen, hoewel ik zoveel als ik kon onaangeroerd heb proberen houden.
Met vriendelijke groeten Trizomu
ps: prettige feestdagen
Citaat van reneetje1969 op 25 december 2015, 21:06De enige reden dat ik in dit wereldje zit is om mensen te helpen en blij te maken. Daar doe ik het allemaal voor. Dus leuk om te horen B@fman.
De enige reden dat ik in dit wereldje zit is om mensen te helpen en blij te maken. Daar doe ik het allemaal voor. Dus leuk om te horen B@fman.