alternatief ebook paradijs ?
Citaat van Eve op 10 december 2020, 17:23Hallo,
Ik las in een vorige draadje, dat wanneer je een maand niet actief bent geweest, je bij ebook paradijs niet meer terecht kan ?
ik heb daar al een paar jaar een account, maar hang er niet alle dagen op. Jammer, kan niet meer inloggen 😞
Â
Weet iemand een alternatieve site?
grtjs
Eve
Â
PS, ik lees al langer mee, had vroeger ook een account hier, maar al lang niets meer zelf gepost.
Hallo,
Ik las in een vorige draadje, dat wanneer je een maand niet actief bent geweest, je bij ebook paradijs niet meer terecht kan ?
ik heb daar al een paar jaar een account, maar hang er niet alle dagen op. Jammer, kan niet meer inloggen 😞
Â
Weet iemand een alternatieve site?
grtjs
Eve
Â
PS, ik lees al langer mee, had vroeger ook een account hier, maar al lang niets meer zelf gepost.
Citaat van Oparottweiler op 25 december 2020, 07:29Hier het zelfde
Hier het zelfde
Citaat van Irense op 28 december 2020, 15:56Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.
Vriendelijke groet,
Iris
Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.
Vriendelijke groet,
Iris
Citaat van Meh Meh op 28 december 2020, 16:5657 minuten geleden zei Irense:Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.
Vriendelijke groet,
Iris
Hoi Iris,
Je kan @Uppertjeeen PM sturen met je gebruikersnaam, dan doet hij het voor je.
57 minuten geleden zei Irense:Is het mogelijk om het aan de staff te vragen? Ik ben normaal trouwe bezoeker, maar ook ik kan helaas niet meer inloggen.
Vriendelijke groet,
Iris
Hoi Iris,
Je kan @Uppertjeeen PM sturen met je gebruikersnaam, dan doet hij het voor je.
Citaat van Celz op 30 december 2020, 13:08Op 25-12-2020 om 00:49 zei Uppertje:stuur me even een PM met je gebruikersnaam daar. Dan kan ik iemand van de staff vragen
Ik heb je ook een pb gestuurd @uppertjeÂ
Op 25-12-2020 om 00:49 zei Uppertje:stuur me even een PM met je gebruikersnaam daar. Dan kan ik iemand van de staff vragen
Ik heb je ook een pb gestuurd @uppertjeÂ
Citaat van Buurman op 4 januari 2021, 18:04hier ook helaas het zelfde. na email van de nieuwsbrief weer gaan kijken, maar helaas bestaat mijn account niet meer.
Â
Groet,
Buurman
hier ook helaas het zelfde. na email van de nieuwsbrief weer gaan kijken, maar helaas bestaat mijn account niet meer.
Â
Groet,
Buurman
Citaat van Uppertje op 14 januari 2021, 23:36Aan alle lezers:
Â
Ik heb heel veel PM's gehad met de vraag of ik het voor kon leggen aan de staff daar. Voor allen geldt:
Te lang niet ingelogd geweest. Ze hebben een schoonmaak gehouden en accounts die een bepaalde tijd niet online zijn geweest zijn verwijderd. Aangezien ze vol zitten, is registratie ook niet mogelijk daar
Â
Sorry voor jullie allen, meer kan ik ook niet doen.
Ik ben geen stafflid daar, dus ik geef alleen even door wat mij wordt vertelt
Aan alle lezers:
Â
Ik heb heel veel PM's gehad met de vraag of ik het voor kon leggen aan de staff daar. Voor allen geldt:
Te lang niet ingelogd geweest. Ze hebben een schoonmaak gehouden en accounts die een bepaalde tijd niet online zijn geweest zijn verwijderd. Aangezien ze vol zitten, is registratie ook niet mogelijk daar
Â
Sorry voor jullie allen, meer kan ik ook niet doen.
Ik ben geen stafflid daar, dus ik geef alleen even door wat mij wordt vertelt
Citaat van CarineL op 18 januari 2021, 10:27Ok, ik had je ook al een PM'tje gestuurd, maar geen probleem.  Houden ze dan op regelmatige basis grote kuis zodat ik er weer in kan ?Â
Ok, ik had je ook al een PM'tje gestuurd, maar geen probleem.  Houden ze dan op regelmatige basis grote kuis zodat ik er weer in kan ?Â