Alleenretail.org weer offline?
Citaat van Uppertje op 1 september 2021, 15:15Weet iemand wat er aan de hand is bij Alleenretail? Zijn al weer een paar dagen offline zo te zien. Mijn vaste aanspreekpunt daar kan ik ook niet bereiken
Weet iemand wat er aan de hand is bij Alleenretail? Zijn al weer een paar dagen offline zo te zien. Mijn vaste aanspreekpunt daar kan ik ook niet bereiken
Citaat van reneetje1969 op 2 september 2021, 19:50Wordt aan gewerkt heb ik gehoord.
Wordt aan gewerkt heb ik gehoord.
Citaat van Uppertje op 3 september 2021, 14:54Gebeurd daar wel erg vaak...best vreemd want andere grote sites hebben daar nooit last van, zoals bijv Extreme
Gebeurd daar wel erg vaak...best vreemd want andere grote sites hebben daar nooit last van, zoals bijv Extreme
Citaat van Demo op 4 september 2021, 12:16ik heb alle torrent uit gezet die daar liep
is nu week off line
dus die kan straks helemaal weer opnieuw beginnen
waarom niet ergens een bericht neer zetten laat wat weten
ik heb alle torrent uit gezet die daar liep
is nu week off line
dus die kan straks helemaal weer opnieuw beginnen
waarom niet ergens een bericht neer zetten laat wat weten
Citaat van Uppertje op 5 september 2021, 16:39Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je: account weg en ip ban
Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je: account weg en ip ban
Citaat van Demo op 5 september 2021, 19:282 uur geleden zei Uppertje:Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je: account weg en ip ban
Een eenzijdig verhaal maakt het moeilijk om hier over te kunnen oordelen. En ben zulke berichten hierover nog niet tegen gekomen.
En meestal zijn er vaak wel dingen die ervoor gebeurt zijn waardoor een ban wordt toegepast.
En websites die tijdelijk offline gaan, heeft vaak te maken met een update, beveiliging of dergelijken.
Soms is even geduld hebben het beste wat er is.
2 uur geleden zei Uppertje:Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je: account weg en ip ban
Een eenzijdig verhaal maakt het moeilijk om hier over te kunnen oordelen. En ben zulke berichten hierover nog niet tegen gekomen.
En meestal zijn er vaak wel dingen die ervoor gebeurt zijn waardoor een ban wordt toegepast.
En websites die tijdelijk offline gaan, heeft vaak te maken met een update, beveiliging of dergelijken.
Soms is even geduld hebben het beste wat er is.
Citaat van Marjolein1985 op 13 september 2021, 21:54Uppertje ik kom niet meer op ebook paradise
Kan jij dit voor me regelen vrg marjolein
Uppertje ik kom niet meer op ebook paradise
Kan jij dit voor me regelen vrg marjolein
Citaat van Demo op 14 september 2021, 04:33Volgens mij is Uppertje daar nu al een aantal keren heel duidelijk over geweest in verschillende topics.
Volgens mij is Uppertje daar nu al een aantal keren heel duidelijk over geweest in verschillende topics.