wo. mei 14th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Alleenretail.org weer offline?

Page 1 of 4Volgende

Weet iemand wat er aan de hand is bij Alleenretail? Zijn al weer een paar dagen offline zo te zien. Mijn vaste aanspreekpunt daar kan ik ook niet bereiken

Wordt aan gewerkt heb ik gehoord.

Gebeurd daar wel erg vaak...best vreemd want andere grote sites hebben daar nooit last van, zoals bijv Extreme

ik heb alle torrent uit gezet  die daar liep 

is nu week off line 

dus die kan straks helemaal weer opnieuw beginnen 

waarom niet ergens een bericht neer zetten  laat wat weten 

zo te zien zijn ze er weer zo lang het duurt

Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je:  account weg en ip ban

Ik denk zal eens even kijken en ja deze site werkt gewoon

2 uur geleden zei Uppertje:

Ja, dat gebeurd steeds daar. Waarom is me een raadsel. Ik had daar nog een kleine 40 kredietpunten staan, maar die waren weg. Toen ik erover begon was mijn account ook ineens weg. Nieuw account aangemaakt en daar werd door een oprichter, DavidV gezegd dat ik nog nooit lid was. Een screen van een donatie gestuurd en wat denk je:  account weg en ip ban

Een eenzijdig verhaal maakt het moeilijk om hier over te kunnen oordelen. En ben zulke berichten hierover nog niet tegen gekomen.

En meestal zijn er vaak wel dingen die ervoor gebeurt zijn waardoor een ban wordt toegepast.

En websites die tijdelijk offline gaan, heeft vaak te maken met een update, beveiliging of dergelijken. 
Soms is even geduld hebben het beste wat er is.

Uppertje ik kom niet meer op ebook paradise

Kan jij dit voor me regelen vrg marjolein

Volgens mij is Uppertje daar nu al een aantal keren heel duidelijk over geweest in verschillende topics. 

Page 1 of 4Volgende