Alleenretail.org offline?
Citaat van Ik ben weg hier op 25 juli 2020, 20:36is hele dag al plat inderdaad.
maar afwachten. zal wel weer terugkomen denk ik
is hele dag al plat inderdaad.
Citaat van Uppertje op 26 juli 2020, 20:3423 uur geleden zei bikerbob:is hele dag al plat inderdaad.
Laten we het hopen
23 uur geleden zei bikerbob:is hele dag al plat inderdaad.
Laten we het hopen
Citaat van Tijgerlover op 30 november 2021, 16:07Wie weet wat er aan de hand is bij Alleenretail , zijn al 2 weken offline
veel gedoneerd nog 101 punten er staan en geen bericht of niets
erg vervelend dit
Wie weet wat er aan de hand is bij Alleenretail , zijn al 2 weken offline
erg vervelend dit
Citaat van Misterkilobyte op 30 november 2021, 16:52denk over en uit, daarom doneer ik niet meer, in eens zijn ze met de noorderzon verdwenen
denk over en uit, daarom doneer ik niet meer, in eens zijn ze met de noorderzon verdwenen
Citaat van Demo op 30 november 2021, 18:322 uur geleden zei Tijgerlover:Wie weet wat er aan de hand is bij Alleenretail , zijn al 2 weken offline
erg vervelend dit
Dit is al uw 2e reactie met dezelfde vraag, waar hoogstwaarschijnlijk niemand onder de leden van Duken.nl een zinnig antwoord op heeft. Bovendien is het al een beetje achterhaald dat klagen achteraf vanwege gedane Donaties ook niet tot meer begrip leidt.
2 uur geleden zei Tijgerlover:Wie weet wat er aan de hand is bij Alleenretail , zijn al 2 weken offline
erg vervelend dit
Dit is al uw 2e reactie met dezelfde vraag, waar hoogstwaarschijnlijk niemand onder de leden van Duken.nl een zinnig antwoord op heeft. Bovendien is het al een beetje achterhaald dat klagen achteraf vanwege gedane Donaties ook niet tot meer begrip leidt.