Alleen echte bikkels zijn na 1:00 nog op!
Citaat van Robin op 11 juli 2007, 23:05Je kan niet slapen, of bent gewoon nog een beetje aan het zoeken op duken. Je verveelt je, of hebt gewoon niks beters te doen na middernacht
Dan is dit het 'Alleen de bikkels zijn na 1:00 nog op!' thread! In deze thread mag van 1:00 tot 6:00 worden gepost, posts na dit tijdstip worden verwijderd.
Ik kom net terug van 'n feestje, maar heb dus nog lang geen zin om te gaan slapen..
Nog andere mensen die nachtdienst draaien op duken :police:?
Laatmaar weten,
Robin :drank:
Je kan niet slapen, of bent gewoon nog een beetje aan het zoeken op duken. Je verveelt je, of hebt gewoon niks beters te doen na middernacht
Dan is dit het 'Alleen de bikkels zijn na 1:00 nog op!' thread! In deze thread mag van 1:00 tot 6:00 worden gepost, posts na dit tijdstip worden verwijderd.
Ik kom net terug van 'n feestje, maar heb dus nog lang geen zin om te gaan slapen.. Nog andere mensen die nachtdienst draaien op duken :police:?
Laatmaar weten,
Robin :drank:
Citaat van William op 11 juli 2007, 23:51Jup.
Ik heb nog niet veel zin in slapen. Ik denk dat ik nog een uurtje opblijf.
Ik hang alleen niet zo lang hier op het forum rond.
Jup.
Ik heb nog niet veel zin in slapen. Ik denk dat ik nog een uurtje opblijf.
Ik hang alleen niet zo lang hier op het forum rond.
Citaat van Robin op 12 juli 2007, 11:08Hiervoor is het dus niet bedoeld.. :buck: Dan kan ik hem net zo goed weer verwijderen..
@Slasher, nee het is nu 13:00, dit topic is bedoeld voor na 1:00
Hiervoor is het dus niet bedoeld.. :buck: Dan kan ik hem net zo goed weer verwijderen..
@Slasher, nee het is nu 13:00, dit topic is bedoeld voor na 1:00
Citaat van William op 22 juli 2007, 23:10en dan maar hopen dat er nog andere mensen online zijn O0
ik zit gewoon nog even dingen op te zoeken enzo.. en natuurlijk downloaden 24/7
en dan maar hopen dat er nog andere mensen online zijn O0
ik zit gewoon nog even dingen op te zoeken enzo.. en natuurlijk downloaden 24/7
Citaat van Demo op 23 juli 2007, 00:05Hatseflats, tis nu 2 uur 's nachts
Net nog aangehouden door politie, wat we aant doen waren.
Je mag tegenwoordig niet eens even normaal om 1 uur 's nachts met je vrienden praten :buck:
Hatseflats, tis nu 2 uur 's nachts
Net nog aangehouden door politie, wat we aant doen waren.
Je mag tegenwoordig niet eens even normaal om 1 uur 's nachts met je vrienden praten :buck: