Algemene telefoon topic
Citaat van Rikkert. op 16 september 2017, 10:30Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!
Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
Een algemeen topic om over alle telefoons te praten, wat jij van iets vindt, nieuwtjes over nieuwe telefoons, of jou telefoon de beste is, of de slechtste!
Ik heb zelf een Note 8, na de Note 4 kapot gemaakt te hebben jaren geleden heb ik nooit een nooit gehad, mede omdat ze nooit meer in Nederland kwamen.
Ik vind hem echt heel mooi, edge display, infinity! En het pennetje: ik vind het wel fijn, vooral het Always on Display gebruiken als memoblok kan fijn zijn (snel even iets op schrijven op school, huiswerk etc.).
Hiervoor ook altijd Samsung gehad (note 4, galaxy s6 edge+, galaxy s8+). Echter zijn ze allemaal een vreselijk lot begaan RIP.
Ik hoor ook dat @Duken een review gaat plaatsen binnenkort voor een China Phone ben benieuwd!
Zal de startpost binnenkort wat opfleuren
Citaat van William op 16 september 2017, 11:16Je hebt je S8+ nu al kapot? Dat kan nooit een lange rit geweest zijn dan? Wat heb je ermee gedaan?
Je hebt je S8+ nu al kapot? Dat kan nooit een lange rit geweest zijn dan? Wat heb je ermee gedaan?
Citaat van Rikkert. op 16 september 2017, 11:29Juni gekocht, na mijn s6 kapot gemaakt te hebben uit woede :/
S8 wou de grond knuffelen, grond voelde zich aangerand en sloeg terug
Juni gekocht, na mijn s6 kapot gemaakt te hebben uit woede :/
S8 wou de grond knuffelen, grond voelde zich aangerand en sloeg terug
Citaat van Meh Meh op 16 september 2017, 12:06Sodeju man, dat is balen! Had je geen otterbox of een ander soort hoesje? Deze had ik.
Als het mij overkomt val ik terug op een budget phone en hoef ik geen high end phones meer. Belachelijk duur.
Ze gaan eerst maar eens wat doen met de batterij, bloatware en systeemupdates.
Sodeju man, dat is balen! Had je geen otterbox of een ander soort hoesje? Deze had ik.
Als het mij overkomt val ik terug op een budget phone en hoef ik geen high end phones meer. Belachelijk duur.
Ze gaan eerst maar eens wat doen met de batterij, bloatware en systeemupdates.
Citaat van Rikkert. op 16 september 2017, 12:24Nee had een Spigen case.
Zonde natuurlijk! Maar ach. Hoop dat ik er nog wat voor kan vangen op T.net
Nee had een Spigen case.
Zonde natuurlijk! Maar ach. Hoop dat ik er nog wat voor kan vangen op T.net
Citaat van Duken op 16 september 2017, 14:36Top dat we er een topic voor hebben! Gezellig! De k6000 lijkt het niet leuk te vinden op via Bluetooth te verbinden met mijn android wear. Grrrr
Iets met de pairing code die gelijk verdwijnt. Maar of het ligt aan de k6000 of de gwatch . We gaan het onderzoeken.
Top dat we er een topic voor hebben! Gezellig! De k6000 lijkt het niet leuk te vinden op via Bluetooth te verbinden met mijn android wear. Grrrr
Iets met de pairing code die gelijk verdwijnt. Maar of het ligt aan de k6000 of de gwatch . We gaan het onderzoeken.
Citaat van Duken op 16 september 2017, 14:39Android 7 werkt trouwens heel fijn op de K6000. Werkt als de brandweer
https://photos.app.goo.gl/X0zjkQzzNTRkxPus1
Android 7 werkt trouwens heel fijn op de K6000. Werkt als de brandweer
https://photos.app.goo.gl/X0zjkQzzNTRkxPus1
Citaat van ShadowMaster op 16 september 2017, 15:58ik heb zelf sindskort een samsung a3 , erg fijne mobiel later had ik een blackberry ook redelijk fijne telefoon en voor de samsung had ik de iphone 4 vond ik ook een fijne telefoon, maar nu ik eenmaal de samsung a3 heb gehad zou ik denk ik niet meer anders willen dan een samsung
ik heb zelf sindskort een samsung a3 , erg fijne mobiel later had ik een blackberry ook redelijk fijne telefoon en voor de samsung had ik de iphone 4 vond ik ook een fijne telefoon, maar nu ik eenmaal de samsung a3 heb gehad zou ik denk ik niet meer anders willen dan een samsung
Citaat van Duken op 17 september 2017, 06:12Wat voor BlackBerry had je? Ik heb hier de dtek50 gehad van BlackBerry. Het was het er niet. Batterij ging mee tot een uur of 14.00 in de middag. Foto's waren drama en het geheugen 3 GB onvoldoende. Het toestel reageerde traag
Wat voor BlackBerry had je? Ik heb hier de dtek50 gehad van BlackBerry. Het was het er niet. Batterij ging mee tot een uur of 14.00 in de middag. Foto's waren drama en het geheugen 3 GB onvoldoende. Het toestel reageerde traag