do. mei 15th, 2025

Forum

Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Adblocker werkt niet meer

Ik heb nu al een paar maanden adblocker en die werkte uitstekend. Maar sinds een paar dagen krijg ik weer advertenties op mijn scherm en ook pop-ups. Bijvoorbeeld op YouTube komen er 3 advertenties onder elkaar en hier op Duken zelfs 4! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Heb je adblocker al verwijderd en opnieuw geinstalleerd?

Ik had daar ook al aan gedacht maar ik vind nergens hoe je dat moet doen. Ik gebruik trouwens Firefox

http://support.getadblock.com/kb/basic-troubleshooting/how-do-i-uninstall-reinstall-adblock-in-firefox

Dankje. Ik zal het straks eens proberen.

Voor Firefox: Boven aanklikken Extra --> daar selecteerd u Add-ons, er opend zich nu een nieuwe tab --> selecteer Extenties hier ziet u Adblocker staat met 3 mogelijkheden zijnde opties uitschakelen verwijderen selecteer verwijderen en bevestig indien nodig. Installeer deze dan opnieuw.

In verband met Adblocker zijn er nog verschillende mogelijkheden, klik op add-ons verkrijgen en type rechtsbovenaan in het zoekvak adblocker nu krijgt u verschillende add-ons te zien die een gelijkaardige werking hebben zoals Adblocker.

Dat heeft ermee te maken dat je waarschijnlijk Adblock Plus gebruikt, een overstap naar uBlock Origin is aan te raden om wederom alle advertenties te verwijderen. :)

Zie mijn andere topic voor meer info: