Account bestaat niet meer Place2home
Citaat van Coldhatez op 12 januari 2018, 22:07Hallo,
Ik probeerde vanavond,. zoals bijna iedere avond, Place2Home.org te bezoeken. Het inloggen werkte niet, dus ik probeerde me wachtwoord te resetten maar ik krijg te zien 'e-mail bestaat niet'
Ik ben al jaren lid, opeens uit het niets is mijn account verwijderd?
Hallo,
Ik probeerde vanavond,. zoals bijna iedere avond, Place2Home.org te bezoeken. Het inloggen werkte niet, dus ik probeerde me wachtwoord te resetten maar ik krijg te zien 'e-mail bestaat niet'
Ik ben al jaren lid, opeens uit het niets is mijn account verwijderd?
Citaat van Vreemdeling op 13 januari 2018, 01:30.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.
Zie nergens dat er contact gelegd kan worden, misschien dat ik iets voor je kan betekenen.
Stuur anders ff je gegevens(uiteraard zonder inlog) stuur ik dit door naar 1 van de modjes.
Gr Vr
.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.
Zie nergens dat er contact gelegd kan worden, misschien dat ik iets voor je kan betekenen.
Stuur anders ff je gegevens(uiteraard zonder inlog) stuur ik dit door naar 1 van de modjes.
Gr Vr
Citaat van Hagele op 13 januari 2018, 18:08Mijn account op .net is ook niet meer daar. Heb er al meer over gelezen helaas.. is er alsnog een manier om er weer op te geraken?
Mijn account op .net is ook niet meer daar. Heb er al meer over gelezen helaas.. is er alsnog een manier om er weer op te geraken?
Citaat van Coldhatez op 14 januari 2018, 19:22Op 13-1-2018 om 02:30 zei Vreemdeling:.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.
Gr Vr
Mijn gebruikersnaam op place2home is dezelfde als op deze site.
Op 13-1-2018 om 02:30 zei Vreemdeling:.org is dus de torrent site, nog steeds online zie ik.
Gr Vr
Mijn gebruikersnaam op place2home is dezelfde als op deze site.
Citaat van treb40 op 17 januari 2018, 07:56Ook ik heb hetzelfde probleem. Mijn gebruikersnaam is ook dezelfde als hier.
Alvast bedankt
Ook ik heb hetzelfde probleem. Mijn gebruikersnaam is ook dezelfde als hier.
Alvast bedankt
Citaat van patlies2811 op 31 januari 2018, 10:26Heb bij place2 home het zelfde probleem en gebruik zelfde login als hier
Heb bij place2 home het zelfde probleem en gebruik zelfde login als hier
Citaat van Daan197611 op 31 januari 2018, 12:19Weet iemand wat er aan de hand is met Place2home.org? Die ligt er al ruim 24uur uit. Ook iemand anders laten proberen en ook die komt niet op de site en er staat een melding in het scherm: Error 522 Connection timed out.
Weet dat ExtremeTorrents pas een Ddos aanval had en ook enkele dagen offline was. Dus neem aan dat dit bij P2H nu ook het geval is nu je verder niks op de site leest i.v.m storing of onderhoud.
Weet iemand wat er aan de hand is met Place2home.org? Die ligt er al ruim 24uur uit. Ook iemand anders laten proberen en ook die komt niet op de site en er staat een melding in het scherm: Error 522 Connection timed out.
Weet dat ExtremeTorrents pas een Ddos aanval had en ook enkele dagen offline was. Dus neem aan dat dit bij P2H nu ook het geval is nu je verder niks op de site leest i.v.m storing of onderhoud.
Citaat van Hathor op 2 februari 2018, 09:53Ik had er ook last van, maar verwijder even je geschiedenis en cookies. Werkte bij mij ik kom er weer in. gr Hathor
Ik had er ook last van, maar verwijder even je geschiedenis en cookies. Werkte bij mij ik kom er weer in. gr Hathor
Citaat van William op 2 februari 2018, 14:585 uur geleden zei Hathor:Ik had er ook last van, maar verwijder even je geschiedenis en cookies. Werkte bij mij ik kom er weer in. gr Hathor
Goede tip! Dank je wel voor het delen.
5 uur geleden zei Hathor:Ik had er ook last van, maar verwijder even je geschiedenis en cookies. Werkte bij mij ik kom er weer in. gr Hathor
Goede tip! Dank je wel voor het delen.