Forumnavigatie
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.
Berichtshistorie: richard1986
Heb het al opgelost haha nu het volgende probleem heb het gedownload en dan moet ik het uitpakkennde …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Ik krijg nu connection error to server named xsnews moet ik me eigen eerst aanmelden bij xsnewsIn: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Top heb dit allemaal gedaan als ik nu een naam in type krijg ik dingen te zien met een moer sleutel …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
sorry voor al mijn vragen maar waar kan ik deze usenet provider dowmloadenIn: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
7 jaar geleden
ik heb nu de licentie gekocht heb reen mail gekregen met gebruikersnaam en key maar als ik die in wi …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Top het is me nu gelukt gratis zonder te betalen hij vraagt nu alleen datbik een usenet moet hebbenIn: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Moet ik het programma niet downloaden via de appstore want dat kost die 10,99?In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
7 jaar geleden
hey aller eerst wil ik iedereen bedanken voor alle hulp het lukt mij alleen niet om het op mijn macb …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
7 jaar geleden
Hey top voor de info ik ga er van het weekend op me gemakje mee aan de slag mocht ik er niet uit kom …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
5 uur geleden zei Duken:
Hulp tegen vergoeding doen we hier niet. We helpen elkaar vrijblijve …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Hey monkie bedankt voor de tip het hoeft ook niet gratis als het maar goed is en waar kan ik deze do …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
Goede dag forum lede
had een vraag wie kan mij helpen bij het downloaden van programmas voo …In: Software downloaden via mij macbook
7 jaar geleden
7 jaar geleden
Wie kan mij helpen aan het programma adobe illustrator cc2018 voor de mac In: Wie kan mij helpen ik zoek adobe illustrator cc2018
7 jaar geleden
7 jaar geleden
hoi
ik heb een bestand gedownload nu blijkt het een zip bestand kan iemand mijn helpen hoe …In: bestand gedownload maar is zip hoe moet ik dit uitpakken
7 jaar geleden
7 jaar geleden
Dankje ja voor mij is alles nieuw ben niet zo technisch met computers kan wel beetje interneten enzo …In: Welkom allemaal
7 jaar geleden